درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21679صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 27 بهمن 1394 - 08:10
کتاب «20 سخنرانی برگزیده عصر ما» بزودی منتشر می شود
کتاب "20 سخنرانی برگزیده عصر ما " تالیف های‌ول ویلیامز بزودی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود. سخنرانی‌هایی که در این کتاب آمده و محلّ بحث واقع شده، جریان اندیشه‌ها و هماهنگی قدرت‌هایی را منعکس می‌سازد که جهان امروز ما را پدید آورده است.
  

کتاب «20 سخنرانی برگزیده عصر ما» بزودی منتشر می شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب "20 سخنرانی برگزیده عصر ما " تالیف هایول ویلیامز بزودی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

 

به گزارش شارا، سخنرانیهایی که در این کتاب آمده و محل بحث واقع شده، جریان اندیشهها و هماهنگی قدرتهایی را منعکس میسازد که جهان امروز ما را پدید آورده است. بیشتر این سخنرانیها توسط سیاستمداران و رهبران ملی ایراد شده که مقصود آن ها بیان فوریت پیامشان و صحت حقیقت آنها بوده است. بسیاری از آن ها به نحوی مردمسالارانه و با کلام خود بر مسند قدرت تکیه زدند و اساساً در اوج قدرت و نفوذ خویش سخن گفتند؛ انعکاسی از فصاحت و شیوایی در ترغیب دیگران است که در طول دوران شغلی تعلیم دیدهاند.


سخنرانان این کتاب که همگی از سیاستمداران و رهبران ملی زمان خود بوده اند و هستند، عبارتند از:

باراک اوباما

اورهان پاموک

مائو تسه تونگ

نیکیتا خروشچف

شارل دو گل

آنیتا رودیک

جمال عبدالناصر

ریچارد فون وایتس ساکر

فیدل کاسترو

میخائیل گورباچف

جواهرلعل نهرو

مارتین لوتر کینگ، پسر  

نلسون ماندلا

جولیوس نایرره

هارولد ویلسون

سیموس هینی

 

منبع: انتشارات کارگزار روابط عمومی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد