درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 14:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21770صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 4 اسفند 1394 - 04:23
برنامه های مربوط به روابط عمومی
یقیناً، هنگامی که به یک برنامه روابط عمومی در زمینه مسائل اجتماعی توجه می شود، یکی از نگرانی های اولیه، استفاده از رسانه های گروهی مانند مطبوعات و صدا و سیما و رسانه های جدید است.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهم ترین بعد برنامه روابط عمومی برای سازمان متبوع، ایجاد زمینه مشارکت در فعالیت های اجتماعی و ضمانت برنامه های مرتبط است. نوع فعالیت هایی را ممکن است از سوی سازمان صنفی در سطح جامعه صورت گیرد می توان به دو گروه اصلی طبقه بندی کرد. اول، آن دسته از پروژه هایی که مستقیماً با فعالیت های سازمان ارتباط می یابد و دوم، فعالیت هایی که در راستای بهتر شدن جامعه در کل صورت می گیرند و تنها منافع غیر مستقیم را برای شرکت یا سازمان به همراه دارند.


یقیناً، هنگامی که به یک برنامه روابط عمومی در زمینه مسائل اجتماعی توجه می شود، یکی از نگرانی های اولیه، استفاده از رسانه های گروهی مانند مطبوعات و صدا و سیما و رسانه های جدید است. به هنگام فعالیت یا اجرای پروژه ها، کاربردهای سنتی رسانه های گروهی نباید فراموش شود.


در واقع، برنامه روابط عمومی در راستای ایجاد روابط مؤثر اجتماعی باید با استفاده از شیوه های فرضی به منظور ایجاد ارتباط با عموم یا روش های معقول و منطقی صورت گیرد. بعضی از اینگونه برنامه ها به قرار زیر هستند:


1. از رسانه های گروهی خبری و رسانه های جدید ممکن است برای جلب توجه به خدمات ویژه اجتماعی استفاده شود؛
2. از تیترها یا آگهی های کوتاه در تلویزیون نیز می توان برای ارائه برنامه های مشترک سازمان- جامعه استفاده کرد و در این راستا بحث و تبادل نظر را می توان در تلویزیون انجام داد؛
3. یک ستون هفتگی یا ماهانه در روزنامه محلی را می توان به بحث در زمینه برنامه های جاری برای توسعه و تحول روابط سازمان - جامعه اختصاص داد؛
4. و همچنین از طریق رسانه های گروهی می توان بحث و تبادل نظر در زمینه مشکلات ورفتارهای مرتبط پرداخت و تبادل نظر های به عمل آمده را می توان به عنوان معیاری برای ایجاد اطمینان در مشارکت سازمان در فعالیت های اجتماعی مورد توجه قرار داد.
5. سخنرانی های سازمان یافته، بحث و تبادل نظر های گروهی، جلسات پرسش و پاسخ، ابزارهای دیگر روابط عمومی هستند.
6. روابط عمومی تلاش بی وقفه ای را برای ایجاد ارتباط با مردم درجامعه انجام می دهد تا بتواند این اندیشه را در آنان القاء کند که نسبت به اجرای مؤثر برنامه های اجتماعی مسئول هستند. به خاطر داشته باشید که کلید موفقیت، ارتباطات است.


برای انجام برنامه های روابط اجتماعی اعضای جامعه می توانند با همکاری و همیاری به سازمان ها به شکل مؤثری کمک کنند. در این مسیر مراحل زیر باید پیموده شود:
1. آگاه ساختن جامعه از مشکلات موجود و ارائه راه حل های مناسب و ممکن برای رفع اینگونه مشکلات؛
2. ایجاد علاقه مندی و حساسیت نسبت به مشکلات دیگران که به هر حال به نحوی بر آنان تاثیر می گذارد.
3. فهرست کردن تحولات فردی در اجرای برنامه های مربوط به توسعه اجتماعی؛
4. کمیته باید در برگیرنده افرادی باشد که علاقه مند به فعالیت های اجتماعی هستند؛
 

مدیر روابط عمومی و گروه عملیاتی باید یاد بگیرند که چگونه از طریق کمیته های فعالیت اجتماعی به شکل مؤثر عمل کنند. شناسایی ضرورت کاربرد روابط عمومی در برنامه های روابط اجتماعی نیز از اهمیت برخوردار است. وظایف اصلی روابط عمومی در این فرآیند به قرار زیر است:
1. کشف مداوم حقایق؛
2. تفسیر و تحلیل مداوم حقایق؛
3. اجرای مداوم برنامه هایی که منافع اجتماعی را مد نظر دارد؛
4. پژوهش یا تحلیل و باز خورد مداوم به عنوان عوامل ضروری در اجرای موفقیت آمیز برنامه های مربوط به تحول و توسعه اجتماعی و روابط اجتماعی؛
 

در پایان، گام نهایی به سوی اجرای یک برنامه مؤثر در زمینه روابط اجتماعی، شناسایی ضرورت اجرای اینگونه برنامه ها توسط جامعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد