درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 11:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21975صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 18 اسفند 1394 - 07:42
چگونه حامیان فلسطین می توانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند؟
اعراب نمی دانند که نحوه ارائه اطلاعات می تواند از خود اطلاعات ارائه شده اهمیت بیشتری داشته باشد. من عمرم را صرف آگاه کردن اعراب بی‌تفاوت نسبت به استراتژی ارتباطات هوشمند و استراتژیک نمودم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای یک فرد عادی، این مسئله زیاد اهمیت ندارد. اما از نظر کلی و در انتها، می تواند تفاوت قابل توجهی در جنگ بین رژیم غاصب اسرائیل و فلسطین ایجاد نموده و در پایه ریزی یک دولت فلسطینی کمک شایانی نماید.


اعراب نمی دانند که نحوه ارائه اطلاعات می تواند از خود اطلاعات ارائه شده اهمیت بیشتری داشته باشد. من عمرم را صرف آگاه کردن اعراب بی‌تفاوت (اعرابی که بی‌تفاوتی را همچون دیوار یا حصاری به دور خود کشیده اند) نسبت به استراتژی ارتباطات هوشمند و استراتژیک نمودم.

آنها درک نمی کنند.
به عنوان مثال، همین امروز تصمیم گرفتم که مطالب منتشر شده PR News Wire را مرور نمایم. این آژانس نشر حرفه ای هر روز هزاران مطلب منتشر می کند، اما شما می توانید آن ها را تنها با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنید.
من ابتدا با استفاده از کلمه "اسرائیل" به جستجو پرداختم
همین امروز - تا نیمه شب امشب - 22 مطلب مطبوعاتی در PR News Wire منتشر شد که حاوی کلمه "اسرائیل" بود. این مطالب مطبوعاتی منتشر شده از سیاست گرفته، تا تبلیغات دولت و تا مطالب تجاری منتشر شده با پایه و اساس اسرائیلی، را در بر می گرفت.


روز گذشته نیز بیش از 29 مطلب مطبوعاتی با همان کلمه کلیدی "اسرائیل"، در PR News Wire منتشر شد و حتی روزهای قبل از آن این تعداد بسیار بیشتر نیز بود. در واقع، من مطمئنم که ماه ها و حتی سال ها، همه روزه چندین دو جین مطلب مطبوعاتی در حوزه های سیاست، تجارت و یا اجتماع، که حاوی کلمه "اسرائیل" است، توسط این آژانس منتشر شده و می شود.


به عبارت دیگر، سردبیران در روزنامه ها، رادیو و تلویزیون و رسانه های خبری آنلاین در سراسر جهان، این مطالب مطبوعاتی منتشر شده را به شکلی حرفه ای و با تأکید بر این که آن مطالب "مهم" هستند، دریافت می نمایند.


آیا می توانید حدس بزنید که کلمه بعدی که جستجو کردم چه بود؟ بله، البته. من کلمه "فلسطین" را تایپ کردم تا ببینم به من چه چیزی نشان خواهد داد.


در تاریخ 3 فوریه، تنها یک مطلب مطبوعاتی حاوی این کلمه وجود داشت که توسط Institute for Research گذاشته شده بود: Middle East Policy که به ترویج اطلاعات و جزئیاتی در مورد کنفرانس آینده در تاریخ 18 مارس 2016 در مورد تاثیر و نفوذ اسرائیل می پرداخت، ماهیت آمریکایی دارد.


و قبل از آن تاریخ، برای مدتی هیچ مطلبی که حاوی این کلمه باشد منتشر نشده بود. در واقع، آخرین مطلب منتشر شده قبل از آن که حاوی کلمه "فلسطین" بود، در تاریخ 30 ژانویه سال 2016، یعنی سه روز قبل، توسط سازمان ملل متحد گذاشته شده بود.


و سه روز قبل از آن، سه مطلب مطبوعاتی منتشر شده بود که حاوی کلمه "فلسطین" بود. در تاریخ 23 ژانویه و 16 ژانویه نیز دو برابر این تعداد مطلب منتشر شد.


این مسئله به خوبی توضیح می دهد که چرا اسرائیل از مورد انتقاد قرار گرفتن در مورد رفتار بد خود و شیوه های نامناسب حقوق بشر در برابر غیر یهودیان در اراضی اشغالی کرانه غربی، بیش از حد نگران به نظر نمی رسد.


این مطالب مطبوعاتی اغلب شامل عکس هایی نیز می باشند، که احتمالا یکی از ضروری ترین جنبه های محتواهای مطبوعاتی است. اکثر انسان ها تمایل دارند که به تصاویر بنگرند، به جای آن که به تعداد زیادی کلمات خاکستری نگاه کنند.


متاسفانه، بسیاری از اعراب حتی اصول یک مطلب مطبوعاتی را نمی دانند. آن ها نمی دانند که چگونه مطلبی بنویسند که در انتقال پیام و اهداف شان موثر باشد. اگر آن ها نمی دانند که چگونه یک مطلب مطبوعاتی موثر بنویسند، پس چرا من فکر می کنم آن ها اهمیت PR News Wire، به لحاظ دستیابی به اهداف واقع بینانه اما ناقص را می دانند؟


بله. آن را دوباره بخوانید و به حافظه بسپارید.
مبارزه و فعالیت بدون ارتباطات استراتژیک، هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، به خصوص در برابر دشمن خون آشامی که برای آن ارتباطات استراتژیک تبدیل به یک صنعت مهم شده است.


اعراب کی می خواهند یاد بگیرند؟ احتمالا هرگز.
چه زمانی ما یک کشور فلسطین خواهیم داشت؟ هنگامی که اعراب در نهایت یاد بگیرند.


من کتابی در مورد تمام این مسائل نوشته ام. اما چرا شما باید آن را بخرید اگر روابط عمومی استراتژیک در زندگی شما بی معنی است؟

کتاب "قدرت روابط عمومی" - 398 صفحه توضیح در مورد این که چگونه حامیان فلسطین می توانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد