درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22006صفحه نخست » یکشنبه، 16 اسفند 1394 - 08:36
کتاب بنویسید
مترجم معراج آگاهی - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قرار دادن تاریخچه یک شرکت تجاری در وب‌سایت آن ایده بسیار مناسبی است اما شما نمی‌توانید تمام مطالب موجود را در وب‌سایت خود قرار داده و مطالب مفصلی از تاریخ شرکت خود را به بازدید‌کنندگان ارائه کنید. همچنین مطالب نوشته شده در رابطه با شرکت شما و تاریخ آن در اینترنت هرگز دقیق و بدون اشکال نبوده و شما را راضی نخواهد کرد. حتی اگر آنقدر شناخته شده نیستید که بتوانید یک صفحه مخصوص به خود در وب‌سایت ویکی‌پدیا داشته باشید، دست به کار شده و داستان خودتان را بنویسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قرار دادن تاریخچه یک شرکت تجاری در وب‌سایت آن ایده بسیار مناسبی است اما شما نمی‌توانید تمام مطالب موجود را در وب‌سایت خود قرار داده و مطالب مفصلی از تاریخ شرکت خود را به بازدید‌کنندگان ارائه کنید. همچنین مطالب نوشته شده در رابطه با شرکت شما و تاریخ آن در اینترنت هرگز دقیق و بدون اشکال نبوده و شما را راضی نخواهد کرد. حتی اگر آنقدر شناخته شده نیستید که بتوانید یک صفحه مخصوص به خود در وب‌سایت ویکی‌پدیا داشته باشید، دست به کار شده و داستان خودتان را بنویسید.

 

ایده

چنانچه فکر می‌کنید داستان برند شما از جذابیت لازم برخوردار است یا موضوعات جالب، رازهای پنهان و توصیه‌های مفیدی دارید که ممکن است برای دیگران جذاب باشد، بهتر است قلم به دست بگیرید و داستان خود را یا به‌صورت کتاب منتشر کنید یا آن را در قالب فایلی جهت دانلود در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. رستوران‌ها و سرآشپز‌ها عموما کتاب دستورات آشپزی خود را منتشر می‌کنند که این موضوع سبب تقویت هویت برند آنها در سراسر جهان می‌شود.

 

کارآفرینان اغلب کتابی در رابطه با بیوگرافی خود منتشر می‌کنند، حتی شرکت‌های تجاری شکست خورده نیز بعضا به انتشار داستان‌های خود می‌پردازند که این موضوع می‌تواند برای کسانی که قصد تاسیس یک شرکت تجاری یا یک استارتاپ را دارند بسیار آموزنده و مفید باشد. خواندن این کتاب‌ها و درس گرفتن از اشتباهات دیگران می‌تواند احتمال موفقیت سایرین را افزایش دهد.

 

آنچه باید در عمل انجام دهیم

* آیا می‌توانید بنویسید؟ وقت کافی را برای این کار در اختیار دارید؟در حال حاضر کتاب‌های بسیاری با موضوعات تجارت توسط نویسندگان حرفه‌ای یا روزنامه‌نگاران به رشته تحریر درآمده است. این افراد اغلب از طریق بخش روابط عمومی شرکت‌های تجاری استخدام می‌شوند تا کتاب مورد نظرشان را بنویسند.

 

* کتاب کاغذی را ترجیح می‌دهید یا الکترونیکی؟ اگر قصد دارید کتاب خود را به دوستان و مشتریان‌تان هدیه دهید یا بازار هدف شما از قدمت بسیاری برخوردار است، از نسخه چاپی استفاده کنید.اما فراموش نکنید که بازار کتاب‌های الکترونیکی رو به گسترش بوده و انتشار کتاب به‌صورت الکترونیکی شما را در جایگاهی متمایز نسبت به سایرین قرار می‌دهد.

 

* افرادی که به دنبال چاپ کتاب خود هستند گزینه‌های بسیاری را پیش رو دارند. چنانچه شما با یک ناشر در ارتباط هستید سهم کمتری از درآمد کتاب نصیب شما می‌شود اما امور مربوط به تولید، بازاریابی و فروش برعهده ناشری است که با آن کار می‌کنید.

 

گزینه دیگری که در دسترس است انتشار کتاب توسط نویسنده آن است، در این شرایط کنترل تمام درآمدهای مربوط به فروش کتاب در اختیار نویسنده خواهد بود. چنانچه شما گزینه دوم را انتخاب کنید، کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است به شبکه توزیع مورد نیازتان نیز دسترسی نداشته باشید.

http://forsatnet.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد