درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 15:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22068صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 14 آذر 1400 - 14:11
روابط عمومی بین‌المللی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از یک نظر می‌توان فعالیت‌های روابط عمومی را به سه بخش داخلی «درون سازمانی» خارجی «برون سازمانی» و بین‌المللی تقسیم کرد. با این تقسیم‌بندی،‌یک روابط عمومی کارآمد، باید بتواند در هر سه بخش، کارآمدی و بازده لازم را داشته باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از یک نظر می‌توان فعالیت‌های روابط عمومی را به سه بخش داخلی «درون سازمانی» خارجی «برون سازمانی» و بین‌المللی تقسیم کرد. با این تقسیم‌بندی،‌یک روابط عمومی کارآمد، باید بتواند در هر سه بخش، کارآمدی و بازده لازم را داشته باشد. با این وصف، آن‌چه را که از روابط عمومی کارآمد در بعد بین‌المللی انتظار می‌رود، می‌توان در تولید فراورده‌های فرهنگی جهت‌دار و مبتنی بر فعالیت‌های توسعه‌ای خلاصه کرد.


روابط عمومی کارآمد در جهان سوم به ویژه در کشور ما، باید با تولید اخبار توسعه بتواند سهمی شایسته در ایجاد تعادل در جریان تبادل اطلاعات و اخبار بین شمال و جنوب به عهده گیرد. برای این منظور باید از برجسته‌سازی ارزش شهرت در تولید اخبار بین‌المللی برحذر بود و به جای آن، تولید نشریات بین‌المللی،‌تولید و صدور گزارش‌های خبری به کشورهای صنعتی نظیر رویدادهای علمی، نوآوری‌ها، اختراعات، جشنواره‌های قدردانی از مبتکران، نمونه‌ها و پژوهشگران،‌ترتیب دادن برنامه‌های بازدید برای نخبگان و رهبران فکری کشورهای جهان و سفرای کشورها و سازمان‌های بین‌المللی و ترتیب دادن ملاقات خبرنگاران خارجی با دست‌اندرکارن فعالیت‌های علمی و فنی، می‌توانند مواردی از وقایع تبدیل به اخبار بین‌المللی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد