درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22070صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 21 اسفند 1394 - 10:23
برنامه‌ریزی برای رهبران فکری
از مشخصه‌های روابط عمومی‌ها پیام خاص برای هر یک از قشرهای جامعه یا مخاطبان خود است. یکی از این قشرها، رهبران فکری هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که این افراد، کسانی هستند که وسایل ارتباط جمعی با واسطه آنان، پیام‌های خود را به سایر گروه‌های اجتماعی انتقال می‌دهند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از مشخصه‌های روابط عمومی‌ها پیام خاص برای هر یک از قشرهای جامعه یا مخاطبان خود است. یکی از این قشرها، رهبران فکری هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که این افراد، کسانی هستند که وسایل ارتباط جمعی با واسطه آنان، پیام‌های خود را به سایر گروه‌های اجتماعی انتقال می‌دهند.

 

رهبران فکری یا واسطه‌های ارتباطی، ضمن اخذ پیام از رسانه‌ها، آن‌ها را در یک ارتباط میان‌فردی به زبان توده به آن‌ها انتقال می‌دهند.بنابراین می‌توان گفت تاثیر پیام بر هر یک از قشرهای اجتماعی یکسان نیست. در این میان رهبران فکری از اهمیت والایی در انتقال پیام روابط عمومی به گروه‌های مختلف برخوردار هستند. روابط عمومی کارآمد با برنامه‌ریزی برای رهبران فکری می‌تواند کانون‌های انتشار افکاری عمومی‌ را هدایت کند. در جامعه ما، ائمه جمعه و جماعت، روزنامه‌نگاران، نویسندگان، مدارس و روحانیان طراز اول حوزه‌های علمیه،‌ از جمله رهبران فکری جامعه محسوب می‌شوند.

 

روابط عمومی کارآمد از بین رهبران فکری کارآمد باید لیست اسامی افرادی را که بیشتر از سایرین در ارتباط با آن سازمان قرار دارند تهیه کند و برنامه‌های مختلفی را برای آن‌ها تدارک ببیند. از جمله انتشار بولتن اطلاع‌رسانی ویژه، برگزاری برنامه‌های بازدید از طرح‌ها، حضور مسئولان سازمان در بین آن‌ها و دعوت از آنان برای شرکت در مراسم افتتاح طرح‌های بزرگ می‌توانند برای آن دسته از رهبران فکری که دارای سازماندهی و شکل‌بندی خاص هستند، مورد نظر باشند. اما برای آن دسته از رهبران فکری که گمنام هستند و از طریق واسطه‌شدن بین رسانه و مردم، به انتقال پیام مبادرت می‌کنند، کاربرد صحیح رسانه‌ها می‌تواند مورد توجه قرارگیرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد