درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 14:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22071صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 22 اسفند 1394 - 13:25
برنامه عمل و اصالت برنامه‌یزی
اصولا یکی از ارکان روابط عمومی «افزون بر تحقیق و برقراری ارتباط» برنامنه‌ریزی است و در روابط عمومی کارآمد به عنوان یک اصل پیشنهادی و بنیادی مورد توجه قرار می‌گیرد. برعکس در روابط عمومی ناکارآمد، روزمره‌گی و کار را به دست زمان سپردن، نمود بیشتری می‌یابد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اصولا یکی از ارکان روابط عمومی «افزون بر تحقیق و برقراری ارتباط» برنامنه‌ریزی است و در روابط عمومی کارآمد به عنوان یک اصل پیشنهادی و بنیادی مورد توجه قرار می‌گیرد. برعکس در روابط عمومی ناکارآمد، روزمره‌گی و کار را به دست زمان سپردن، نمود بیشتری می‌یابد.


در روابط عمومی کارآمد، تهیه و تدوین برنامه‌های کوتاه‌ مدت، میان مدت و بلند مدت مورد نظر قرار می‌گیرد و برنامه عمل سالانه روابط عمومی، کلیه عملیات ممکن برای اجرا در طول سال را مورد توجه قرار می‌دهد. در برنامه عمل روابط عمومی، شناسایی مخاطبان، و تهیه پیش‌نویس برنامه و مشورت با مسئولان، مراحل اساسی برنامه‌ریزی است.


روابط عمومی کارآمد حتی برای بعضی امور غیرقابل پیش‌بینی نیز تمهیداتی در برنامه عمل خود می‌اندیشد. لحاظ کردن «ستاد بحران» با اهداف، وظایف، نیروی انسانی،‌بودجه و شده عمل معین در قالب برنامه سالانه روابط عمومی نوعی برنامه‌ریزی برای مواجهه با امور غیرمترقبه در روابط عمومی است.


همچنین برای هر فعالیت، تقویم جداگانه‌ای تنظیم میِ‌ود. برای مثال اموری همچون مصاحبه، ملاقات‌های مردمی، مناسبت‌ها، مراسم، نمایشگاه،‌ انتشارات، سخنرانی و … هر کدام باید یک تقویم زمانی جداگانه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد