درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22073صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 23 اسفند 1394 - 08:27
اولویت ارتباطات مردمی
ارتباطات مردمی به مثابه اصلی‌ترین اقدام در روابط عمومی و به عنوان هنر و علم مردمداری، از ویژگی‌های عمده روابط عمومی کارآمد به‌شمار می‌رود. در این‌گونه روابط عمومی‌ها، ارتباطات مردمی هم در درون و هم در بیرون سازمان از اولویت برخوردار است و شکل‌های مختلفی را پیدا می‌کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارتباطات مردمی به مثابه اصلی‌ترین اقدام در روابط عمومی و به عنوان هنر و علم مردمداری، از ویژگی‌های عمده روابط عمومی کارآمد به‌شمار می‌رود. در این‌گونه روابط عمومی‌ها، ارتباطات مردمی هم در درون و هم در بیرون سازمان از اولویت برخوردار است و شکل‌های مختلفی را پیدا می‌کند.


برگزاری جلسات پرسش و پاسخ بین کارکنان و مدیریت و گروه‌های مختلف مردم، بویژه مخاطبان خاص سازمان با مدیریت و برگزاری جلسات بحث آزاد به همین شکل، حضور غیررسمی مسئولان در بین کارکنان از جمله به موقع نهار یا اقامه نماز و … همچنین حضور مسئولان سازمان در بین مخاطبان خاص، می‌توانند برخی شکل‌های ارتباطات مردمی را به وجود آورند. روابط عمومی کارآمد برای تحقق اهداف خود در این بخش می‌باید بخش مستقلی در نمودار و تشکیلات سازمانی خود طراحی کند.


همچنین راهنمایی صحیح ارباب رجوع بسیار مهم است. دیگر راهنمایی ساده ارباب رجوع آن هم گهگاه با گماردن نیروی حراست در مبادی ورودی سازمان قابل قبول نیست. بنابراین یک روابط عمومی کارآمد بویژه با استفاده از رایانه می‌تواند در مبادی ورودی سازمان به بسیاری از نیازهای اطلاعاتی ارباب رجوع پاسخ داده و به شکل صحیحی آنان را هدایت کند.

 

بی‌تردید ایفای این نقش از روابط عمومی، آن را در کمک به تامین رضایت مردم از نظام اداری کشور ارائه چهره مثبت از سازمان و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع یاری می‌دهد. نکته دیگر مکان‌یابی منطقی و اصولی برای برای روابط عمومی در سازمان‌هاست. به نظر می‌رسد اهتمام ویژه‌ای لازم است تا روابط عمومی در سازمان از نظر مکانی در طبقه اول و در نزدیک‌ترین مکان ممکن برای دسترسی مخاطبان مستقر شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد