درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22123صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 26 اسفند 1394 - 08:22
ویژگی های ارتباطات نوین
سرعت گریز ناپذیر است, باید مکمل یکدیگر باشند. انتشار پیام سریع سبب می شود تا در افکار عمومی یکپارچگی به وجود آید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


1. سرعت – به این معنا که در پرتو ابزارهای ارتباطی موانع مکانی و زمانی از بین می رود و سبب می شود شمار زیادی از مردم جوامع گوناگون یا به عبارتی عامه های گوناگون در جوامع مختلف از تحریک و یکپارجگی بیشتری برخوردار شوند.


2. انتشار – سرعت گریز ناپذیر است, باید مکمل یکدیگر باشند. انتشار پیام سریع سبب می شود تا در افکار عمومی یکپارچگی به وجود آید.


3. وجود امکانات متعدد برای عرضه پیام است – به این معنا که اینترنت می تواند با سرعتی شگفت انگیز پیام ها را تا اعمال جامعه منتقل کند. یا تلویزیون می تواند به کمک تصویر, رنگ، موسیقی, کلام و نور گاهی حوادث را بازسازی کرده به مخاطب منتقل نماید. مطبوعات می تواند با موشکافی و تیزبینی اطلاعات عمیق تری را در اختیار مخاطب قرار دهد.


4. دسترسی همگانی به مجاری مختلف پخش پیام در زمان واحد موضوع واحد – این امر سبب می گردد در جوامع افراد با هر سطح تحصیلی پیام های رسانه های جمعی و جدید را دریافت کنند و نیازهای اطلاعاتی خود را به گونه ای تامین نمایند. به این معنا که کم سوادان و بیسوادان می توانند نیازهای خبری خود را از رادیو و تلویزیون دریافت کنند. دانش آموختگان می توانند نیازهای اطلاعاتی خود را از اینترنت، مطبوعات و دیگر ابزارهای ارتباطی برآورده سازند.


5. استمرار و پایانی پیام های ارتباطی– امروزه می توان حجم عظیمی از پیام های مکتوب را برای همیشه پایدار نگاه داشت.


6. ترکیب مطالب به دو بخش مورد علاقه خاص و عام


7. نارسایی معنی در تمامی مجاری ارتباطی– به این معنا که پیام دهندگان, انسان هایی هستند با جهان بینی خاص خود, با پیش داوری ها و تفکرات قالبی شان. بنابراین از مفاهیم انتزاعی برداشت های گوناگونی می توانند داشته باشند. مفاهیم انتزاعی نظیر مستکبران, مستضعفان, رنجبران, آزادیخواهان, می تواند در عامه یا جماعت برداشت های گوناگونی به وجود آورد.


8. رشد شگفت انگیز شمار نویسندگان, مولفان, داستان نویسان و غیره – که نظرات آنها گاهی مجتمعا در یک برنامه گرد می آید.


9 و 10. این دو نظلم آنچنان در هم آمیخته شده اند که باید آنها را با هم نام برد– به این معنا که ترکیب و هماهنگی مجاری مختلف ارتباطی, مدیریت, بازسازی و سازماندهی آنها.

 

این عمل گاهی بدون نقشه و بدون سازمان یافتگی انجام می گیرد. به این معنا که پیام دهنده پیام های گوناگون را از طریق مطبوعات، رادیو، تلویزیون و اینترنت دریافت کرده بعد از پردازش و تدوین به یک خبر منسجم دسترسی می یابد و آن را برای عامه منتشر می نماید اما گاهی تهیه برنامه ها تعمدا بر اساس نقشه یا مدیریتی یکسان صورت می گیرد. امروزه در جوامع توسعه یافته صاحبان سرمایه و انحصارات بزرگ مالی مدیریت رسانه را در اختیار خود می گیرند و پیام های یکسانی را منتشر می کنند.


11. تمام نظام ارتباطی نوین وابستگی به منابع محدود و تمرکز یافته خبری خاص دارد.
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد