درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 21:46   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22155صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 28 اسفند 1394 - 08:42
روابط عمومی
هدف هر شرکتی، به‌دست آوردن سود مناسب از طریق بازاریابی محصولات و خدماتش می‌باشد. گذشته از تبلیغات و بازاریابی، روابط عمومی، وظیفه مدیریتی مهمی است که شرکت را برای رسیدن به اهدافش یاری می‌کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هدف هر شرکتی، به‌دست آوردن سود مناسب از طریق بازاریابی محصولات و خدماتش می‌باشد. گذشته از تبلیغات و بازاریابی، روابط عمومی، وظیفه مدیریتی مهمی است که شرکت را برای رسیدن به اهدافش یاری می‌کند. مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی، برای طرح‌ریزی استراتژی بازاریابی و فعالیت‌های روابط عمومی، با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند. با یک نگرش همه جانبه، از روابط عمومی می‌توان در هر زمینه‌ای بهره و کمک گرفت.


یک سازمان ممکن است خود دارای بخش روابط عمومی باشد یا یک موسسه روابط عمومی را به خدمت بگیرد تا در مورد ابعاد و بخش‌های مختلف سازمان به فعالیت بپردازد. بخش‌های روابط عمومی که متعلق به خود سازمان می‌باشند، متوجه اهمیت تصویر انعکاس یافته از سازمان توسط مطبوعات، بروشورها و خبرنامه‌ها هستند. برای آنان کسب اطمینان از درستی انعکاس پیام شرکت ضروری است.

 

برای مثال فرض کنید وزارت بهداشت می‌خواهد برای ریشه‌کنی فلج اطفال پروژه‌ای را آغاز کند، این وظیفه بخش روابط عمومی آن وزارت‌‌خانه است که از طریق تبلیغات (چه به‌وسیله مطبوعات و چه از طریق رسانه‌های الکترونیکی) سعی در برطرف کردن هر گونه ترس از ذهن عموم و فهماندن مزایای این پروژه به آنان نماید. (و چه حتی با فرستادن ماموران وزارت‌خانه و یا ارسال برگه‌های آگهی به منازل).


مؤسسات تخصصی روابط عمومی، چنین خدماتی که تمامی نکات مربوط به برقراری ارتباطات موثر در آن رعایت شده را، ارائه و راهنمایی‌هایی در زمینه روابط عمومی به سازمان‌ها عرضه می‌کنند. مؤسسات روابط عمومی شامل 3 بخش متفاوت هستند: بخش سرویس‌دهی به متقاضیان، بخش رسانه‌ای و سرانجام بخش تحقیق. مدیران بخش سرویس‌دهی با مراجعینی طرف می‌باشد که خواست‌های متفاوتی دارند لذا بر اساس زمینه فعالیت و نیازشان یک استراتژی مناسب، طرح و پیشنهاد می‌کنند.

 

 همچنین وظیفه برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی و تبلیغات در رسانه‌ها را بر عهده دارند. بخش رسانه‌ای نیز وظیفه انجام طرح‌های رسانه‌ای مشتمل بر کنفرانس مطبوعاتی، طراحی و هماهنگی با شیوه‌های مختلف ارتباطات و غیره را برعهده دارد. بخش تحقیق نیز وظیفه تحقیق و بررسی راهی که کمک به طراحی برنامه‌های ارتباطی برای متقاضیان کند را بر عهده می‌گیرند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد