درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22277صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 14 فروردین 1395 - 09:18
آمیخته ارتباطات
آمیخته ارتباطات به معنی مجموعه عملیاتی است که ما را در پیام رسانی،‌ معرفی سازمان و بنگاه و محصول،‌ ایجاد علاقه و ترجیح، عمل خرید،‌ وفاداری مخاطب، نفوذ، القاء و اقناع یاری می‌کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آمیخته ارتباطات به معنی مجموعه عملیاتی است که ما را در پیام رسانی،‌ معرفی سازمان و بنگاه و محصول،‌ ایجاد علاقه و ترجیح، عمل خرید،‌ وفاداری مخاطب، نفوذ، القاء و اقناع یاری می‌کنند. این عملیات از طیفی به شرح زیر تشکیل شده است:


I. تبلیغات محض (Pure Advertising، یعنی استفاده از رسانه‌هایی مانند رادیو، تلویزیون، جراید و تابلوهای کنار جاده به منظور ارائه و معرفی پیام و محصول جدید،‌ تکرار پیام و یادآوری محصول یا بنگاه یا پیام مربوط به آن‌ها از طریق یک عامل مستقل و خارج از بنگاه اقتصادی به نام آژانس تبلیغاتی در قبال پرداخت هزینه.


II. روابط عمومی (Public Relations)، یعنی ایجاد رابطه عاطفی،‌ ایجاد ذهنیت و بستر مناسب در مورد یک بنگاه یا محصول، نشر اخبار، ایجاد ارتباط مطلوب و منطقی با جامعه، مشتریان، همکاران، کارمندان، دولت و بالاخره انجام هر عملی که رابطه سازمان را با افراد و موسسات دیگر بهبود بخشیده ، بر بحران‌ها غلبه کرده و تصویر مثبتی از فرستنده در ذهن و روان گیرنده ایجاد می‌کند.


III. عملیات پیشبرد (Prmotion)، یعنی عملیاتی که فوراً باعث رسیدن به اهداف فروش می گردد مانند پخش نمونه رایگان، جایزه، کوپن، هدایا، حضور در همه فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و محافل.


IV. فروش مستقیم (Direct sales)، یعنی عملیاتی که با استفاده از عوامل روان شناختی، نفوذ،‌ اقناع و متقاعد کردن مشتری به وسیله فروشندگان تعلیم دیده و مجرب در محل‌های فروش جذاب و دارای کشش و با بهره‌مندی از مکانیزم‌های ارتباطی انجام می‌شود.


V. بسته‌بندی (Packaging)، یعنی استفاده از علائم، نشانه‌ها، رنگ، طرح، گرافیک، اطلاعات و زیبایی و جاذبه در بسته‌ها، بر انتخاب خریدار اثر گذارده و ارتباط با مشتری بدون حضور فروشنده و از طریق بسته‌بندی انجام شود. گرچه آمیخته فوق عمدتاً ایجاد ارتباط را در محیط تجاری ممکن می‌سازد ولی در محیط‌های غیرتجاری و در علوم اجتماعی نیز دارای کاربرد است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد