درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 21:46   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22451صفحه نخست » یکشنبه، 22 فروردین 1395 - 23:19
بستر سازی ایجاد شهر الکترونیک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: هوشمندسازی و شهر الکترونیک از اولویت‌هایی است که از سوی بانک شهر با جدیت دنبال می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: هوشمندسازی و شهر الکترونیک از اولویت‌هایی است که از سوی بانک شهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این ‌که سیستم بانکی، موتور محرک اقتصاد کشور بوده و نقش مهمی در رشد آن دارد، گفت: پیش از این ۳۰ تا ۲۵درصد منابع مالی کشور در اختیار موسسات مالی غیرمجاز بود که نظارت کاملی نیز بر آنان وجود نداشت اما با تدبیری که اخیراً در زمینه کاهش نرخ سود بانکی انجام شده است، این موسسات نیز در حال ساماندهی است و امیدواریم دولت این موضوع را به سرانجام برساند.


وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های بانک شهر اظهار کرد: این بانک با هدف حمایت از عمران و آبادانی شهرها تاسیس شد تا پروژه‌های شهری را که در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان نقش اساسی دارد به سرانجام برساند.


وی افزود: پروژه‌های استراتژیک با نسل آینده در ارتباط است در حالی که پیش از این کمتر از یک درصد منابع شبکه بانکی به آن اختصاص می‌یافت، اما با تاسیس بانک شهر اقدامات زیادی در این زمینه و در حوزه عمرانی کلانشهرها انجام شده است.


مدیرعامل بانک شهر در ادامه اظهار کرد: پیش از این عمده منابع این بانک متعلق به شهرداری کلانشهرها بود، اما هم اکنون حدود ۹۰درصد منابع، مربوط به شهروندان است و بانک شهر نیز این منابع را برای رفاه آنان هزینه می‌کند.


وی با اشاره به اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: هوشمندسازی و شهر الکترونیک از اولویت‌هایی است که از سوی بانک شهر دنبال می‌شود و راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، استقرار دستگاه‌های PC – POS برای پرداخت هزینه تاکسی، ارتباط با بانک شهر از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری و غیره از جمله این اقدامات است.


پورزرندی خاطرنشان کرد: همچنین در این زمینه سیستم کارت شهروندی برای استفاده در مترو و اتوبوس و تاکسی فعال شده و در حال توسعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد