درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22590صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 29 فروردین 1395 - 16:07
اعلام اسامی برندگان اولین مرحله جشنواره خودپردازهای بانک ملی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این قرعه‌کشی از بین 29 میلیون کارت واجد شرایط، 750 نفر به عنوان برنده اعلام می‌شوند که برندگان قرعه‌کشی در روز اول اردیبهشت ماه از طریق سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جوایز اولین مرحله از قرعه‌کشی خودپردازهای بانک ملی ایران، 500 فقره نیم‌ سکه بهار آزادی، 100 کمک هزینه 000ر000ر3 ریالی به مدت 6 ماه و 150 کمک هزینه 000ر000ر2 ریالی به مدت 6 ماه است که به برندگان تعلق می‌گیرد.

اولین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد.

مرحله دوم این جشنواره تا 12 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و اسامی برندگان آن همزمان با ولادت امام حسن(ع)، براساس قرعه‌کشی اعلام خواهد شد. قرعه‌کشی نهایی نیز با جوایز ارزنده در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

تمامی دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتاب در صورت استفاده از خودپردازهای این بانک در طول دوره جشنواره براساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز گردیده و براساس آن رتبه‌بندی خواهند شد.

دارندگان کارت‌های الکترونیک می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود در جشنواره به سایت بانک ملی ایران یا خودپردازهای این بانک مراجعه نمایند.

امتیاز مشتریان در پایان مرحله اول، صفر نشده بلکه این امتیازات به دوره‌های بعد منتقل خواهد شد تا مشتریان شانس بیشتری برای برنده شدن در مرحله بعدی داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد