درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22751صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 - 16:24
جزئیات کارت اعتباری بانک ملی برای فرهنگیان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای فراهم‌سازی تسهیلات لازم برای کارکنان دولت، کارت اعتباری خرید کالای مصرفی بادوام تولید داخل برای فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش توسط بانک ملی ایران صادر و تحویل می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای فراهم‌سازی تسهیلات لازم برای کارکنان دولت، کارت اعتباری خرید کالای مصرفی بادوام تولید داخل برای فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش توسط بانک ملی ایران صادر و تحویل می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کارت‌های یاد شده با سقف اعتباری 60 میلیون ریال برای آن دسته از کارکنان وزارت آموزش و پرورش که درخواست کتبی خود را به ادارات کل ذیربط در آموزش و پرورش ارائه نموده‌اند، صادر می‌شود.

این کارت برای خرید کالا دارای یک دوره اعتبار سه ماهه می‌باشد که در طول این مدت دارندگان کارت می‌توانند از مراکز و فروشگاه‌های تعیین شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت کالای مصرفی بادوام تولید داخل را خریداری کنند. این کارت‌ها برای کارکنانی که حقوق ماهیانه آنان کمتر از 15 میلیون ریال می‌باشد، صادر می‌گردد. نرخ سود کارت‌های مذکور 12 درصد می‌باشد و دوره بازپرداخت آن نیز یک دوره 24 ماهه می‌باشد.


خاطر نشان می‌گردد برای دریافت کارت‌های یادشده نیازی به حضور متقاضی برای تشکیل پرونده در شعب بانک ملی ایران و ارائه ضامن و یا هر گونه وثیقه نبوده و کارت‌ها پس از ارسال فایل مشخصات کارکنان، صرفاً با گواهی کسر از حقوق گروهی از سوی وزارت آموزش و پرورش، صادر و در شعبه تعیین شده از سوی متقاضی در اختیار وی قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد