درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23656صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 5 خرداد 1395 - 06:22
انتشار سی و هشتمین شماره فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی
شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی با صفحه آرایی جدید به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و با صاحب‌امتیازی و سردبیری مهدی باقریان انتشار یافت.
  

انتشار سی و هشتمین شماره فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره جدید فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" با صاحب‌امتیازی و سردبیری مهدی باقریان در 72 صفحه رنگی انتشار یافت.

سرمقاله شماره 38 فصلنامه کارگزار روابط عمومی به قلم مهدی باقریان، به موضوع "تعریف جدید روابط عمومی" می باشد. در بخشی از این سرمقاله آمده است:  روابط عمومی عبارت است از "برنامه ریزی، ساخت و مدیریت روابط سودمند متقابل مستمر میان سازمان و ذینفعان به منظور تامین انتظارات آحاد جامعه".


این تعریف، قالب مفیدی را برای توجه به عمل روابط عمومی فراهم می کند؛ به این معنا که روابط عمومی می خواهد به منظور توسعه روابط سودمند متقابل و در نهایت پاسخ به نیازهای جامعه، درکی درست و مناسب از محیط اطراف و موقعیت و جایگاه خود بدست دهد. در واقع می توان گفت این تعریف بر جنبه های مختلف تفکر روابط عمومی معاصر تاکید دارد و روابط میان سازمان و محیط را مورد توجه مستمر قرار می دهد.

در بخش مدیریت مطالبی همچون «درآمدی بر مدیریت موفق روابط عمومی» و «مدیریت بحران و ارتباطات در شرایط بحران» به زیور طبع آراسته شده اند.

در بخش مدیریت محتوا به "اهمیت محتوا و نقش روابط عمومی در تولید محتـوا" به صورت کاربردی اشاره شده است. در بخش مقالات، نوشتار کاملی از دکتر حسن ربیعی با موضوع چشـم انداز مسـئولیت اجتمـاعی در سـازمان ها و شـرکت ها به چشم می خورد.

در ادامه به بخش آینده پژوهی می رسیم که با نوشتارهایی پیرامون «شرایط جدید روابط عمومی در فضای مجازی» و «ضرورت نگرش آینـده نگـرانه در صنعت روابط عمـومی» آشنا می شویم.

در پایان به فعالیت های روابط عمومی در «فولاد مبارکه اصفهان»، مدل مدیریت روابط عمومی «پتروشیمی فجر»، نگاهی به کارنامه اداره کل روابط‌عمومی و همکاری‌های بین‌الملل «بانک کشاورزی»، توسعه ارتباطات «شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» و «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» می پردازد، که خواندن آن ها هم خالی از لطف نیست.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد