درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24318صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 1 تیر 1395 - 08:13
مجمع عمومی عادی سالانة شرکت بیمه پارسیان برگزارشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمة پارسیان به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشوربرای سال مالی منتهی به 29/12/94با حضورحدود80 درصد صاحبان سهام درسالن همایش های نیایش برگزارگردید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمة پارسیان به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشوربرای سال مالی منتهی به 29/12/94با حضورحدود80 درصد صاحبان سهام درسالن همایش های نیایش برگزارگردید.


به گزارش خبرنگارما،شرکت بیمه پارسیان به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشورامسال درحالی مجمع عمومی عادی سالانه خود را برگزارکردکه استماع گزارش هیات مدیره درخصوص عملکرد سال منتهی به 29 اسفندماه94 و همچنین تصویب صورت های مالی وتقسیم سود،انتخاب حسابرس وبازرس قانونی وتعیین حق الزحمه آن،انتخاب روزنامه کثیرالانتشار و سایر موارد قابل طرح که درصلاحیت مجمع عمومی عادی سالانه است دردستورجلسه مجمع قرارداشت.که مفاد دستورجلسه ذکرشده به تصویب سهامداران رسید.درابتدای این مراسم نسبت به انتخاب رئیس مجمع ،نظّارومنشی جلسه اقدام شد وپس ازاستقرارهیأت رئیسه مجمع ونمایندگان بیمة مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهاداردر قسمت هیأت رئیسه،گزارش فعالیتهای شرکت در سال 94 توسط اویارحسین عضو هیات مدیره ومدیرعامل بیمه پارسیان برای سهامداران قرائت شد.

 

از نکات قابل توجه درگزارش مدیرعامل بیمه پارسیان می توان به کسب پرتفوی بیش از14هزار میلیارد ریال در سال 94 و همچنین ترکیب مناسب پرتفوی وضریب خسارت کمتر نسبت به متوسط صنعت بیمه اشاره کرد.ترکیب دارایی ها و سرمایه گذاری های سودآور نیز از جمله فعالیت های درخور توجه سال94 بیمه پارسیان بود که به تفصیل شرح داده شد.لازم به ذکراست کسب پرتفوی 14هزارمیلیارد ریال در سال موردگزارش توسط بیمه پارسیان بیش از ارقام پیش بینی شده به سازمان بورس می‌باشد که از دیگر نکات حائز اهمیت این گزارش بود.

 

علاوه بر رشد مناسب و ترکیب بهینة پرتفوی، ایفای تعهدات قانونی و آئین‌نامه‌ای و همچنین شفافیت صورتهای مالی از دیگر نکات مثبت عملکرد شرکت درسال مالی مورد اشاره بوده است.درادامه این مراسم ، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ¬های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و بازرس و سؤالات مطروحه،صورتهای مالی عملکرد منتهی به 29/12/94 به تصویب رسید. وهمچنین مؤسسة حسابرسی دش وهمکاران بعنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی رایمند وهمکاران بعنوان حسابرس و بازرس علی البدل برای سال مالی 95 تعیین و روزنامه¬های اطلاعات ودنیای اقتصاد نیز بعنوان روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی¬های شرکت انتخاب شدند .


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد