درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24488صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 13 تیر 1395 - 07:34
روابط عمومی در آیینه فردا
محمود افشاری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه آسیا - روابط عمومی به موازات جامعه و تغییرات تکنولوژی های ارتباطاتی می بایست رشد و تغییر کند. هنگامی که خدمات دهی روابط عمومی می تواند به صورت الکترونیک انجام شود،می بایست ارتباط با مخاطب و رفع نیاز های ارتباطی ایشان به صورت غیرحضوری امکان پذیر باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی مطلوب روابط عمومی است‏ که به پژوهش و تحقیق در نیازهای افکار عمومی بپردازد. دارای کارکنانی با روحیه، خلاق،مبتکر و نوآور که نسبت به اهداف سازمان‏ آگاهی کامل داشته باشند.

 

به عبارت دیگر برای خود نقش‏ مدیریتی قایل شده و در این حوزه تمامی‏ وظایف مدیریتی را ایفا کند.ایجاد ارتباط دو سویه از مهم ترین وظایف ارتباطی روابط عمومی است. باید ازگرایش‏های انحصاری به‏ ارتباطات رسانه‏ای اجتناب کرده و به ارتباطات‏ سازمانی و مدیریتی با رویکرد تفاهمی توجه‏ کرد.

 

پایبندی به اصول‏ اخلاقی و حرفه‏ای روابط عمومی با ایجاد نظامنامه‏ای خاص که می توان از طریق آموزش‏های دانشگاهی و ضمن‏ خدمت با تخصصی‏تر شدن این حرفه به آن دست‏ یافت.روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

 

حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود. توسعه و عملکرد نهاد های فعال در کشور وابسته به توسعه روابط عمومی ها است. یکی از مبانی توسعه سازمانی، روابط عمومی است. به دلیل آن که روابط عمومی، پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان است. روابط عمومی با پذیرش نقش هایی همچون : آینده نگری، بحران ستیزی، اعتبار سازی، فرهنگ سازی و.. نقش مهمی در توسعه سازمانی بازی می کند.

 

توسعه سازمان ها و شرکت ها نیز در یک فرآیند جامع تر و کلی تر موجب توسعه کشور و قدرتمند شدن آن می شود. روابط عمومی به موازات جامعه و تغییرات تکنولوژی های ارتباطاتی می بایست رشد و تغییر کند. هنگامی که خدمات دهی روابط عمومی می تواند به صورت الکترونیک انجام شود،می بایست ارتباط با مخاطب و رفع نیاز های ارتباطی ایشان به صورت غیرحضوری امکان پذیر باشد.

 

این اساس چرایی استفاده از شبکه های اجتماعی توسط روابط عمومی هاست. شبکه های اجتماعی فرصت های ویژه ای را برای روابط عمومی ها ایجاد کرده اند. ارزان، در دسترس و آسان. یکی از چالش های اصلی و شاید مهمترین چالش این است که اهمیت روابط عمومی الکترونیک هنوز بطور شایسته ای درک نشده است. رسانه های الکترونیکی به دلیل امکان تعامل بیشﺗر با مخاطب، قابلیت انعطاف و داشتن ظرفیت درگیری باﻻی رسانه ای، جایگاه ویژه ای در عرصه اطﻼع رسانی دارد .

 

روابط عمومی الکترونیک، روش به کار گرفتن فناوری جدید ارتباطی و رسانه‌های نوین اطلاع‌رسانی برای ارایه خدمات منطبق بر خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان به طور لحظه‌ای به منظور تحقق بخشیدن به هدف‌های روابط عمومی است. روابط عمومی کارآمد برای آنکه بتواند همگام با تغییرات تکنولوژیبک و همگام با مخاطبان امروزی سازمان حرکت و نوآوری و فعالیت داشته باشند، ملزم به تجهیز شدن به آخرین یافته‌ها و روش‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و نیز زبان روز مخاطبان است.

 

آموزش بخش جدایی ناپذیر کار روابط عمومی است. جنس کار روابط عمومی می طلبد که دائم در حال آموزش باشیم. توجه به امر آموزش از اولویت های اصلی روابط عمومی است. روابط عمومی باید بداند که در قبال آینده ای که به شکل عجیبی به دانش و تکنولوژی وابسته است باید چه کند؟ دادن پاسخ علمی به این سوال نیازمند استفاده از علم آینده پژوهی است. نیاز به آینده پژوهی از نیازهای اساسی مدیریت های روابط عمومی خواهد بود.

 

 آینده نه چندان دور روابط عمومی آینده ای است مکالمه محور، محتوا محور که صراحت و شفافیت ویژگی اصلی آن است. دانش محور است. جلب اعتماد مدیران ارشد ، استقبال و استفاده از آخرین تکنولوژی های ارتباطی، آموزش مداوم همکاران، رصد دائم و بی وقفه مخاطبان، شناخت و کشف نیاز ها و سلایق گوناگون جامعه و... همگی این امکان را به ما میدهد که چشم انداز درستی از روابط عمومی در آینده ترسیم و اجرا کنیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد