درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24635صفحه نخست » شنبه، 19 تیر 1395 - 07:51
جلد کتاب جذاب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موفقیت تجاری یک کتاب عمدتا بسته به جلد آن کتاب دارد و هر چه جلد کتاب جذاب تر و زیبا تر باشد این موفقیت نیز بیشتر خواهد بود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  موفقیت تجاری یک کتاب عمدتا بسته به جلد آن کتاب دارد و هر چه جلد کتاب جذاب تر و زیبا تر باشد این موفقیت نیز بیشتر خواهد بود. اگر به عنوان یک مولف به دنبال فروش بالای کتاب خود هستید باید حتما برای طراحی جلد کتاب خود از یک طراح مطمئن و ماهر و خلاق کمک بگیرید.


این چیزی است که مخاطبین را در نگاه اول تحت تاثیر قرار می دهد و همه ما از اهمیت اثربخشی اولیه آگاه هستیم. ما چرا از جلد کتاب به عنوان یک آیتم با اهمیت یاد می کنیم؟ در این جا برخی از دلایل این موضوع توضیح داده شده است:


۱٫ جلد یک کتاب پیام هایی در مورد این که کتاب مورد نظر در اصل حاوی چه چیزی است را به صورت بصری به مخاطب منتقل می کند. جلد کتاب حس هیجان را تحریک می کند و کمک می کند تا مخاطب موضوع کتاب را پیش بینی کند. در نهایت حس غرور و سرافرازی را در مولف نسبت به اثرش ایجاد می کند. همچنین جلد کتاب باید به گونه ای باشد که هنگامی که مولف به آن نگاه می کند حس گریه لحظه خداحافظی را در او ایجاد کند.


۲٫ کتابی که در قفسه یک کتابخانه قرار دارد باید تنها در چند ثانیه نظر بیننده را به خود جلب کند! (با فرض این که شما یک نویسنده تازه کار هستید). در قفسه کتابخانه، کتاب شما در حال رقابت با کتاب های دیگر است. تنها ابزار شما در این مرحله طراحی جلد کتاب است.


. یک خریدار اول با نگاه چیزی را خریداری می کند، بعد از آن با کیف پول وارد می شود. همه ما ویترین مغازه ها را دیده ایم. این نمونه عینی خوبی برای اثبات اثر بخشی مثبت تاثیر بصری است و افزایش تقاضا برای خرید یک کالا است. سپس چیزی که از پشت ویترین دیده اید در حافظه ناخود آگاه شما باقی می ماند و ممکن است بازگردید و آن را خریداری کنیدبنابراین، هنگام طراحی جلد کتاب خود این نکات را به یاد داشته باشید:


۱٫ ما اهمیت تاثیر دیدن یا اثر بخشی بصری را در افزایش تقاضا ذکر کردیم، پس برای کتاب خود جلدی طراحی کنید که مشتری پسند و جذاب باشد.
۲٫ جدای از جذاب بودن، طرح جلد کتاب باید بیانگر موضوع و محتوای آن باشد.

 


۳٫ جلد پشتی کتاب را نیز جذاب و زیبا طراحی کنید. برخی از افراد هنگام خرید یک کتاب به جلد پشت آن اهمیت بیشتری می دهند. همچنین هگام خرید یک کتاب، خواننده اغلب به پشت آن نگاه می کند تا ایده و داستان کتاب را بفهمد.


۴٫ در طراحی جلد به مضمون کتاب اهمیت دهید. اگر محتویات داخل کتاب فلسفی و جدی باشد، در نتیجه یک طراحی کمدی ایده مناسبی برای طراحی جلد این کتاب نخواهد بود.


منبع: http://tjp.ir
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد