درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 13:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24993صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 مرداد 1395 - 10:12
تقدیر از روابط عمومی بانک صنعت و معدن توسط بانک مرکزی
در دومین جلسه هماهنگی نظام بانکی کشور که در محل بانک اقتصاد نوین و با حضور کریمی ، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی ، معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین و مدیران روابط عمومی های بانک های دولتی و خصوصی برگزار شد روابط عمومی بانک صنعت و معدن مورد تقدیر قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این جلسه کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن به استان ها عملکرد شایسته روابط عمومی این بانک در انعکاس خبری این خدمات مهم را شایسته تقدیر توصیف کرد.
وی گفت : بانک های کشورمان علاوه بر ایفای نقش موثر در عرصه اقتصادی فعالیت های گسترده ای در ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی داشته اند.
کریمی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید از داشتن نقش تشریفاتی در سازمان به عملکردی فعال تغییر جایگاه دهند تا بتوانند ماموریت خود را به شکل شایسته ای به انجام برسانند.
در این جلسه معتمدی نیز ضمن تاکید بر این که موفقیت یک سیستم بانکی به پتانسیل روابط عمومی آن بستگی دارد افزود: تجربه نشان می دهد که سازمان هایی با روابط عمومی ضعیف همواره شکست خورده اند.
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین تصریح کرد : نشان دادن عملکرد بانک ها بهترین شیوه دفاع از آنهاست و این وظیفه ای است که بر عهده روابط عمومی ها قرار دارد.
معتمدی در ادامه از موفقیت دولت در کنترل تورم سخن گفته و بیان داشت :حمایت از صنایع کوچک و متوسط باید به یک حرکت منسجم جمعی تبدیل شده و بدنه بانک ها در این زمینه فعال شوند.
گفتنی است بانک صنعت و معدن با تامین مالی ساخت 5 مرکز انتقال خون، ساخت مدرسه در لرستان و کمک به بهره برداری از انرژی های پاک و..در سال های اخیر گام های مهمی در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی برداشته است.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد