درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25005صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 7 مرداد 1395 - 19:14
نقش روابط عمومی در بازاریابی استارتآپی
روابط عمومی آگاهی از برند شما را افزایش خواهد داد. کارآفرینان همیشه تلاش کرده‌اند تا به فراتر از مرزهای باریک و نامرئی که برندهای آنها را محدود نموده، پیش بروند. برای جهانی نمودن برند محلی خود، باید توجه عموم را کسب کنید.
  

به نظر می‌رسد اساس روابط عمومی (PR) اتخاذ استارت‌آپی فراتر از دلخوشی‌های غیرقابل تصور باشد. این حقیقتی است که اغلب کارآفرینان موفق بدان اعتقاد دارند.

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارآفرینان باید سختی‌های اعتماد به نفس، متمایز نمودن سرمایه‌گذاری از مغالطه‌ها و افتراهای تجاری تا روابط عمومی را به جان بخرند. تنها پس از آن، می‌توانید گام‌های بلندی را در تلاش‌های صادقانه خود بردارند. اجازه دهید، ابتدا روابط عمومی را تعریف کنیم. روابط عمومی، شکلی از ارتباطات است که به پذیرش سرمایه گذاری خود، دارایی‌های نامشهود مانند اعتماد به نفس مششتری، اراده و غیره مشتریان منتهی می‌شود. در اینجا، روابط عمومی بر کسب درک مخاطبین خاص بنا گذارده شده است. در ادامه، به خلاصه‌ای از «نقش روابط عمومی در بازاریابی استارت‌آپ» می‌پردازیم:

 

 ۱- آگاهی از برند: روابط عمومی آگاهی از برند شما را افزایش خواهد داد. کارآفرینان همیشه تلاش کرده‌اند تا به فراتر از مرزهای باریک و نامرئی که برندهای آنها را محدود نموده، پیش بروند. برای جهانی نمودن برند محلی خود، باید توجه عموم را کسب کنید.

 

۲- رتبه‌بندی جستجو: هرچه اعتماد به نفس مشتری بالاتر باشد، میزان تعامل او نیز بیشتراست. میزان تعامل بیشتر مشتری نیز به تعداد صفحات بیشتر مرور شده از سوی او و همچنین ترافیک عظیم HTTP منتهی می‌شود. فکر می‌کنید نتیجه چه خواهد شد؟ شما بهترین رتبه را در موتورهای جستجوی اینترنتی کسب خواهید کرد.

 

۳- رهبران متفکر: چگونه می‌توانید شیفتگی مخاطبان ما را که هرگز نابود نمی‌شوند تجزیه کنید؟ پاسخ همان تکیه به روابط عمومی است. پذیرش استارت‌آپ شما از صمیم قلب به مثابه سرمایه‌گذاری متفکر، ماهیت کوته‌فکرانه رهبری متفکر است که در «کارآفرینی» که در آن اعضای تیم خود را به تاثیرگذاران صنعت و افرادی درخشنده تبدیل می‌کند پذیرفته نخواهد بود.

 

۴- اعتبار شرکت: روابط عمومی، اعتبار شرکت را به بار می‌آورد. با وجود این، به داشتن اساسی خوب برای تحقق این وجهه عظیم نیاز دارید. با وجود این، اگر روزنامه‌ای معروف مانند گاردین یا نیویورک تایمز عقاید فردی را منتشر کند، کل دنیا متقاعد خواهند شد. بنابراین، «اعتبار شرکت» دست در دست روابط عمومی خواهد داد.

 

۵- چشم‌انداز بزرگ: روابط عمومی طلیعه شفافیت دیدگاههای بزرگ محسوب می‌شود. دیدگاه وسیعتر در واقع معجونی الهی است که حاکی از نتایج تصدیق‌آمیز کسب و کار، ظهوری جهانی، زوایایی خلاق و غیره خواهد بود. این امر بازاریابان محتوا و دیجیتال را به تمرکز بر عموم تشویق می‌کند. روابط عمومی همراه با اشتیاق، توانایی و تجربه آینده را به فال نیک می‌گیرد.

 

ترجمه : دریک آنلاین
 


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد