درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 06:49   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25247صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 00:58
مدیران روابط عمومی شبکه بانکی میهمان آسایشگاه کهریزک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیران روابط عمومیشبکه بانکی کشور روز جاری ضمن بازدید از آسایشگاه کهریزک و بخش های مختلف آن در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره این موسسه خیریه برگزار شد، شرکت کردند .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیران روابط عمومیشبکه بانکی کشور روز جاری ضمن بازدید از آسایشگاه کهریزک و بخش های مختلف آن در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره این موسسه خیریه برگزار شد، شرکت کردند .

به گزارش شارا، امروز روز متفاوتی برای مدیران روابط عمومی شبکه بانکی بود زیرا میهمان آسایشگاه کهریزک بودند. کهریزک شهری زنده با مردمانی که باوجود کهولت سن و معلولیت های جسمانی و حرکتی با کوله باری از امید دست از تلاش نکشیده و هرروز را متفاوت رقم می‌زنند.

مردم این شهر در کارگاه‌هایی کوچک باوجود تمام مشکلات هنر خلق می‌کنند، زراعت می‌کنند نه در زمین‌های کشاورزی هکتاری بلکه در باغچه‌های کوچک پنج‌متری تا به همگان بگویند در این موسسه زندگی جریان دارد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در بازدید از آسایشگاه کهریزک در جمع اعضای هیات مدیره این موسسه، گفت: نظام بانکی در مسیر عمل به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی مشارک فعال داشته و امیداوریم این بازدید به مشارکت و هم افزایی بیشتر نظام بانکی در این زمینه منجر شود.

محمدعلی کریمی افزود: آسایشگاه کهریزک خانه عزیزان این مرزو بوم است و نظام بانکی کشور همچون گذشته آماده حمایت از این موسسه خیریه است.

مجید قمی، عضو هیات مدیره آسایشگاه کهریزک و مدیرعامل درمانگاه جوادالائمه نیز در این مراسم با اشاره به این‌که امروز روز متفاوتی برای مدیران روابط عمومی شبکه بانکی کشور است، گفت: در طول فعالیت ۴۴ ساله این آسایشگاه که به نیت خیرخواهانه حکیم زاده شکل‌گرفته است هر فرد و نهادی در گسترش این موسسه سهمی داشته که سهم نظام بانکی کشور دراین‌بین فوق‌العاده بوده است.

وی تصریح کرد: در سال ۷۴ با درخواست کمک این آسایشگاه از شبکه بانکی هر بانک به سهم خود در این فعالیت خیرخواهانه شرکت کرده است.

قمی افزود: بانک مسکن در این مسیر به پرداخت تسهیلات مسکن به کارکنان زحمتکش این آسایشگاه اقدام و بانک صنعت و معدن نیز برای تجهیز این مرکز تولیدات کارخانه‌ها را در اختیار این آسایشگاه گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: همچنین منابع مورد نیاز به‌منظور تجهیز دو واحد ۵۰۰ تختخوابی این مرکز نیز از سوی بانک‌ها تأمین شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد