درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 16:06   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26262صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 24 مهر 1395 - 08:48
معرفی 10 کتاب الکترونیک در زمینه بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی
چند سال پیش، هیچ کس نمی توانست یک تعریف واقعی از واژه "مدیر شبکه های اجتماعی" ارائه دهد. در حال حاضر، سیلی از شرکت های بازاریابی شبکه های اجتماعی، در صفحات جستجوی گوگل پدیدار می شوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چند سال پیش، هیچ کس نمی توانست یک تعریف واقعی از واژه "مدیر شبکه های اجتماعی" ارائه دهد. در حال حاضر، سیلی از شرکت های بازاریابی شبکه های اجتماعی، در صفحات جستجوی گوگل پدیدار می شوند. پیچیده ترین و پیشرفته ترین شرکت ها نیز نیم نگاهی به رقابتشان با دیگران دارند. آن ها می دانند که پایبندی به مفاهیم اینترنت به عنوان "هدیه فرهنگ" به آن ها فرصتی می دهد برای نشان دادن مهارت هایشان. به این ترتیب، آن ها طیف گسترده ای از کتاب ها در زمینه بازاریابی بر اساس شبکه های اجتماعی، را به کاربرانشان ارائه می نمایند.


1. 20 راه برای موفقیت در تعامل با شبکه های اجتماعی
اگر چه ناگرش این کتاب در سال 2012 انجام شده است، اما ایده های آن همچنان نیز قابل استفاده و کاربردی می باشند. Salesforce Marketing Cloud، این کتاب را برای بازاریاب های تازه کار در زمینه شبکه های اجتماعی طراحی نموده است. در این کتاب به مسائل مهمی از جمله شفافیت، اعتماد سازی، داستان گویی و ارتباط با تأثیرگذاران، پرداخته شده است.


2. 3 استراتژی برای تقویت صدای اجتماعی برند تجاری شما
موضوع اجتماع یک بازیکن بزرگ در بازی مدیریت شبکه های اجتماعی محسوب می شود. آن ها اعتقاد دارند که "صدای باثبات و متقاعد کننده" کلید رسیدن به بازاریابی اجتماعی کارآمد می باشد. این کتاب رایگان شامل موضوعات زیر می باشد:
• تعریف اصول راهنمای برند شما
• تعیین این که آیا برند شما باید صدای گاه به گاه و یا رسمی داشته باشد
• چه صفات انسانی باید نشان دهیم؟
• تنظیمات ساختار گرامری و جمله های ما چیست؟


3. 29 راز بازاریابی محتوایی و عوامل مخفی که آن ها را به اشتراک می گذارند
این کتاب سرشار از توصیه های عجیب و سرگرم کننده (توسط متخصصین مجرب) برای بازاریاب های تازه کار است. Top Rank Online Marketing، راهنمایی ها و ترفندهایی برگرفته از سخنان بازاریاب های بسیار سرشناس و مورد احترام را گردآوری نموده است. بازاریاب های مجرب شبکه های اجتماعی، در حال حاضر همگی این مسائل را می دانند. مبتدی ها باید برخی از ایده های جدید را یاد بگیرند.


4. 58 نکته در مورد شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محتوایی
اعضای موسسه Content Marketing Institute، بر این باورند که بازاریابی محتوایی و شبکه های اجتماعی یک تیم می سازد. این کتاب شامل 58 نکته در مورد شبکه های اجتماعی به منظور استفاده در بازاریابی محتوا می باشد، و نشان می دهد که چگونه برندهای بزرگ قدرت شبکه های رسانه های اجتماعی را مهار و از آن به نفع خود استفاده می نمایند.


5. راهنمای کامل مسابقات، جشنواره ها و امور تبلیغاتی فیس بوک
مسابقات و جشنواره های (تبلیغاتی) فیس بوک، برای فعالیت تجاری شما تولید هیجان، تعامل و کاربران جدید می کند. این کتاب رایگان شامل موارد زیر در حوزه شبکه های اجتماعی می باشد:
• انواع مسابقات
• تکنیک هایی برای ارزیابی میزان بازگشت سرمایه (ROI) این مسابقات
• چگونه قوانین و مقررات فیس بوک نوع مسابقه ای که شما می توانید اجرا کنید را تعیین می کند
• چگونه می توان شرکت کنندگان مسابقه را به مشتریان خود تبدیل نمود


6. چگونگی بهینه سازی صفحات برای به دست آوردن کاربران بیشتر
بسیاری از شرکت ها اقدام به انتشار و ارائه رایگان کتاب های بازاریابی به واسطه شبکه های اجتماعی نموده اند، ولی تنها تعداد اندکی از آن ها قابل مقایسه با کتاب ارائه شده توسط HubSpot می باشد. اگر چه بیشتر این کتاب های برای بازاریاب های شبکه های اجتماعی متوسط و پیشرفته نگارش شده است، تازه کارها نیز می توانند از آن ها بهره مند شوند. این کتاب نشان می دهد که چگونه تغییرات کوچکی که شما در صفحات خود به وجود می آورید، می تواند منجر به افزایش کاربرانتان شود. شما در این کتاب یاد می گیرید چگونه سبب جلب توجه بازدید کنندگان شوید، و چگونه آن ها را تا تبدیل شدن به مشتریانتان حفظ نمائید. HubSpot نیاز به ثبت نام دارد، اما ارزش آن را دارد.


7. یافتن موفقیت در سال 2014: استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای بازاریاب های هتل
Leonardo ، یک کمپانی رسانه ای فعال در صنعت هتلداری است. این کتاب الکترونیکی رایگان، اطلاعات زیر را ارائه می دهد:
• چگونه از شیوه داستان سرایی های بصری (تصویری) در طرح بازاریابی خود استفاده نمائیم
• اهمیت رسانه های اجتماعی، ویدئو و تلفن همراه در بازاریابی هتل ها
• راه های بازاریابی به روز، 2014، برای هتلتان
• راهنمایی های تمام عیار از کارشناسان شناخته شده بازاریابی هتل


8. چگونه یک صفحه (Page)LinkedIn کامل و مناسب برای شرکت خود بسازیم
از آنجا که موضوع مربوط به صفحات LinkedIn شرکت یک ایده نسبتا جدید است، رقبای شما نیز احتمالا نمی دانند که چگونه آن را ایجاد کنند. این کتاب رایگان - هدیه ای دیگر از HubSpot – شامل موارد زیر می باشد:
• راهنمای کامل تصویری، با نمونه هایی از موفق ترین صفحات LinkedIn شرکت، همراه با راهنمایی هایی از کارکنان LinkedIn
• چک لیستی، که شامل مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک صفحه LinkedIn فوق العاده می باشد
• قالب هایی، که نشان می دهد که فرمت و ابعاد مناسب برای لوگو و تصویر پوشش صفحه چگونه باید باشد


9. بهترین و بدترین وب سایت های تجارت الکترونیک در سال 2013
شما به این کتاب نیاز دارید اگر می خواهید اقدام به فروش محصولات خود در eBay، etsey، و یا هر جای دیگر (به صورت الکترونیک) نمائید. HubSpot با همکاری ECommerce Outtakes، به شما بهترین و بدترین سایت های تجارت الکترونیک در سال 2013 را معرفی می نماید. شما در مورد مسائل زیر در این کتاب خواهید آموخت:
بهترین 5 وب سایت شخصی
بهترین 5 وب سایت موبایل
بزرگترین 5 اشتباه
از برندگان یاد بگیرید، و از اشتباهات بازندگان اجتناب نمائید.


10. کتاب راهنمای بازاریابی Smashwords
این کتاب مربوط به نویسندگان است. حتی اگر شما یک قرارداد با یک چاپخانه بزرگ داشته باشید، نباید از بودجه بازاریابی برای آن ها استفاده نمود. اگر چه این کتاب گرایش به سمت فروش در Smashwords دارد، ولی درعین حال حاوی نکات بسیار جالبی نیز می باشد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد