درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 11:03   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26559صفحه نخست » دوشنبه، 10 آبان 1395 - 13:08
کتاب 'رسانه های نوین و مسائل جدید در ایران'
دهمین کتاب علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان 'رسانه های نوین و مسائل جدید در ایران' منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب'رسانه های نوین و مسائل جدید در ایران'پس از ارایه چارچوبی مفهومی نظری در مورد نقش رسانه های نوین ، طیف گسترده‌ای از مسایل مرتبط با شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را در زمینه خوانش ایرانیان از سریال های ماهواره ای، جنبش های نوین دینی در فضای مجازی، تنهایی و انزوای اجتماعی ،بحران هویت، روابط مختلف دوست یابی در فضای مجازی،تغییرات ارزشی بررسی می کند .
در این کتاب سعی شده دایره وسیعی از مسائل اجتماعی ناشی از رسانه های نوین به صورت علمی و بر اساس روش های ترکیبی مطالعه شود .
مندرجات کتاب می تواند ذهنیتی روشن تر از چگونگی رشد فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و همگرایی آنها و همچنین مسایل اجتماعی نوین ناشی از آنها ارایه کند .
علی ربیعی به عنوان یک کنشگر اجتماعی تاکنون تالیفاتی متعددی در حوزه سرمایه اجتماعی، مدیریت دانش و سیاست های رفاهی داشته است .
مهمترین کتاب منتشر شده ربیعی 'جامعه شناسی تحولات ارزشی' است که رفتار شناسی رای دهندگان را در ایران مورد مطالعه قرار داده است .
همچنین 'مطالعات امنیت ملی' و 'معمای دولت مدنی' از دیگر کتاب هایی است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم تالیف و منتشر کرده است .
کتاب 'زنده باد فساد' ربیعی به چاپ هفتم در سال 1385رسید و در همان سال وزارت ارشاد مجوز تجدید چاپ نداد .
کتاب 'رسانه های نوین و مسائل جدید در ایران' توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در 386 صفحه منتشر شده است .

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد