درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26608صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 آبان 1395 - 11:20
چاپ دوم کتاب مبانی سواد رسانه‌ای منتشر شد
همزمان با همایش ملی سواد رسانه ای و مسوولیت اجتماعی کتاب «مبانی سواد رسانه ای» ترجمه صدیقه ببران عضو هیات علمی این همایش به چاپ دوم رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همزمان با همایش ملی سواد رسانه ای و مسوولیت اجتماعی کتاب «مبانی سواد رسانه ای» ترجمه صدیقه ببران عضو هیات علمی این همایش به چاپ دوم رسید.

همزمان با همایش ملی سواد رسانه ای و مسوولیت اجتماعی کتاب «مبانی سواد رسانه ای» ترجمه صدیقه ببران عضو هیات علمی این همایش به چاپ دوم رسید.

این کتاب تلاشی برای معرفی مبانی و مفاهیم نظری و عملیاتی سواد رسانه‌ای است .
این مجموعه سعی دارد با ارائه چشم‌ اندازی وسیع و روشن، مخاطبان را در تمیز «دنیای واقعی» از «دنیای رسانه‌ای» راهنمایی کند .
با توجه به ضرورت تبیین مبانی نظری نوین حوزه علوم ارتباطات و رسانه، «کتاب مبانی سواد رسانه ای» ترجمه ای است از فصول برگزیده کتاب «سواد رسانه­ای» دکتر جیمز پاتر که ویرایش پنجم آن توسط انتشارات سیج در سال 2010 میلادی انتشار یافته است
براساس اعلام روابط عمومی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی این کتاب در شش فصل، مبانی اساسی سواد رسانه ای را مورد بررسی قرار داده است .
در فصل اول این کتاب ضرورت و علل نیاز سواد رسانه ای و ضرورت افزایش آن تشریح و تبیین شده است
فصل دوم نیز با بیان تفاوت های اساسی در مفاهیم حوزه رسانه، به تعریف سواد رسانه­ای، اهداف، ویژگی ها و ابعاد آن پرداخته است .
در فصل سوم این اثر، مدل سواد رسانه ای به همراه اجزاء و عناصر آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است .
فصل چهارم نیز به تشریح چگونگی نیل به توسعه و رشد سواد رسانه ای پرداخته و توسعه مهارت‌های سواد رسانه‌ای را همگام با مراحل و ابعاد رشد و توانایی های طبیعی افراد از کودکی تا بزرگسالی تشریح می‌ کند .
در فصل پنجم این کتاب با هدف تبیین تفاوت‌های دنیای واقعی از دنیای رسانه ای، به تشریح واقعیت و ابعاد آن و ویژگی‌های دنیای رسانه ای از دیدگاه مخاطبان و برنامه سازان پرداخته و در نهایت به اهمیت سواد رسانه‌ای پی می بریم .
با توجه به اینکه کتاب حاضر قرار است به عنوان یک مرجع در اختیار دانش‌پژوهان حوزه رسانه قرار گیرد، فصل ششم با رویکرد به بکارگیری مؤثر مهارت های سواد رسانه ای در حوزه خبر، تدوین شده است .
همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی دوازدهم آبان ماه با حضور مسئولان فرهنگی، اساتید علوم ارتباطات و رسانه، مسئولان و دست اندرکاران عرصه رسانه در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد

 

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد