درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26907صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 29 آبان 1395 - 04:32
هشت کتاب جدید انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات «کارگزار روابط عمومی» هشت کتاب جدید در حوزه روابط عمومی منتشر می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات «کارگزار روابط عمومی» هشت کتاب جدید در حوزه روابط عمومی منتشر می‌کند.

 

این کتاب‌ها عبارتند از:


1- مدیریت مستندسازی در روابط عمومی تالیف مهدی باقریان: این کتاب در دو بخش و یازده گفتار و در 130 صفحه در قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: اصول راهنمای مذکور به ما می‌آموزد که دوران انباشت دانش فردی سپری شده و به سوی دورانی شتابان در حال حرکت هستیم که به آن دورة ثبت و نگهداری دانش می‌گویند: یعنی دورة نظام‌یافته مدارک و سوابق و تجربیات ارزشمند و انتقال صحیح آن به سایرین در ابعاد وسیع برای جلوگیری از تکرار روش‌های خوب قبلی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، بهره‌گیری از دانش و تجربیات گذشته، کیفی‌سازی فعالیت‌ها و در نهایت بهبود عملکرد و بالا بردن کیفیت زندگی.
اما وضع و حال مستندسازی در حوزة گرانقدر روابط‎ عمومی به گونه دیگری است و متأسفانه باید اقرار کرد که در سال‌های اخیر، این موضوع به صورت هدفمند و روشمند مورد توجه کارگزاران روابط ‎عمومی واقع نشده است. همچنین این امر موجب گردیده تا ثبت و ضبط فعالیت‌ها و مطالب ارزشمند مورد غفلت قرار گیرد. در حالی که امروزه غالب کشورهای مترقی در حوزه روابط‎ عمومی، ارزش و اهمیت ویژه‌ای برای مستندسازی قایل بوده و سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این بخش انجام می‌دهند.
 

2- سخنرایی های برگزیده عصر ما تالیف های‌ول ویلیامز ترجمه زهرا بابازاده گان: این کتاب در 128 صفحه و در قطع وزیری رنگی منتشر می شود.

در باره کتاب: سخنرانی‌هایی که در این کتاب آمده و محلّ بحث واقع شده جریان اندیشه‌ها و هماهنگی قدرت‌هایی را منعکس می‌سازد که جهان امروز ما را پدید آورده است. بیشتر این سخنران‌ها توسّط سیاست‌مداران و رهبران ملّی ایراد شده که مقصود آنها بیان فوریت پیامشان و صحّت حقیقت آنها بوده است. بسیاری از آنها به نحوی مردم‌سالارانه و با کلام خود بر مسند قدرت تکّیه زدند، و اساساً در اوج قدرت و نفوذ خویش سخن گفتند، انعکاسی از فصاحت و شیوایی در ترغیب دیگران است که در طول دوران شغلی تعلیم دیده‌اند.

3- استانداردهای روابط عمومی/ جلد سوم: این کتاب در 200 صفحه قطع رحلی که توسط جمعی از نویسندگان تهیه شده منتشر می شود.

در باره کتاب: این کتاب در دو بخش فرآیندها، راهنماها و استانداردها تهیه شده است.


4- آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی: این کتاب در 192 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: این کتاب مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است.


5- مدیریت پاسخگویی در روابط عمومی تالیف مهدی باقریان: این کتاب در 370 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: این کتاب دارای هفت بخش؛ تاریخچه پاسخگویی، پاسخگویی در ایران، طبیعت و تعریف پاسخگویی، نظریه های پاسخگویی، ارزیابی پاسخگویی و فرآیندها می باشد.

 

6- مدیریت محتوا تالیف حسن ربیعی: این کتاب در 122 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: استانداردهای تولید محتوا، استراتژی محتوا، شیوه تولید محتوا، سیستم مدیریت محتوا، ویژگی های محتوای خوب، و غیره برخی بخش های این کتاب است.

 

7- باور کن، روابط ‏عمومی مرده است؟ تالیف رابرت فیلیپس: این کتاب در 211 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

در باره کتاب: رابرت فیلیپس رئیس و مدیر ارشد اجرایی بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای اِدِلمن، بزرگترین مؤسّسۀ روابط عمومی جهان بود. او از بنیان‌گذاران جریکو چمبرز، مؤسّسۀ مشورتی و اندیشکدۀ راهبردهای مترقّی است و در سطوح عالی در زمینه‌های راهبرد، خطّ مشی، ارتباطات و ایجاد اعتماد به شرکت‌ها نظرات مشورتی عرضه می‌کند.

 

8- 50 راز ترغیب و تشویق تالیف زهرا بابازاده گان: این کتاب در 172 صفحه قطع وزیری منتشر می شود.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد