درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 10:25   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26939صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 29 آبان 1395 - 15:44
برگزاری نشست هم اندیشی روابط عمومی های شبکه بانکی
نشست هم اندیشی روابط عمومی های شبکه بانکی با رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا) بارت دوفریس (Bart de Vries) به میزبانی بانک مرکزی روز پنجشنبه ٢٧ آبان در باشگاه بانک مرکزی برگزار شد. هدف این نشست، بررسی ارتباطات بین بانکی و روابط شبکه بانکی و بانک مرکزی از منظر شبکه ارتباطی بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نشست هم اندیشی روابط عمومی های شبکه بانکی با رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا) بارت دوفریس (Bart de Vries) به میزبانی  بانک مرکزی روز پنجشنبه ٢٧ آبان در باشگاه بانک مرکزی برگزار شد. هدف این نشست، بررسی ارتباطات بین بانکی و روابط شبکه بانکی و بانک مرکزی از منظر شبکه ارتباطی بود.

 

رئیس انجمن  بین المللی روابط عمومی شرایط اقتصاد ایران را مطابق شرایط بازارهای نوظهور دانست و گفت: در چنین شرایطی، شبکه بانکی و در راس آن بانک مرکزی وظایف خاص و حساسی برای پیشرفت اقتصادی دارند.

 

بارت دوفریس وظایف روابط عمومی ها را در این برهه در سه اصل تشریح کرد و افزود: اصل اعتماد، اصل ایجاد تفوق و برتری و  همچنین اصل اطلاع رسانی، وظایف اصلی روابط عمومی هاست که در حلقه های ارتباطی بین بانک مرکزی، شبکه بانکی و مردم جامعه باید ایفای نقش کند. وی اعتماد، اقتدار و اطلاع رسانی را سه رکن اساسی موفقیت در دستیابی به اهداف برشمرد.

 

رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی خاطر نشان کرد: بهترین شیوه برای تاثیرگذاری، استفاده از ظرفیت های روابط عمومی شبکه بانکی است چراکه آنان با مردم و مشتریان ارتباط مستقیم دارند و بانک مرکزی باید از این ظرفیت ارتباطی سیستم بانکی برای واقعی کردن انتظارات مردم بهره ببرد

بارت دوفریس، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا) از سال 2016 به این سمت منصوب شده و بیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات بانک ING یکی از بزرگترین بانک های هلند مشغول فعالیت بوده است.

 

در حاشیه این نشست که با حضور مدیران روابط عمومی و مسئولان و کارشناسان ارتباط با رسانه بانک ها و موسسات اعتباری برگزار شد حاضران با حضور در سازمان تولید اسکناس و مسکوک از نزدیک از مراحل تولید و چاپ اسکناس، برش و دسته بندی اسکناس و  تفکیک اسکناس های نو از فرسوده بازدید کردند.

 

جواد اکبری معاونت اعتباری موسسه در غیاب مدیر روابط عمومی و احمد اسماعیلی تبار نیز به عنوان کارشناس ارتباط با رسانه در این نشست حضور داشتند.

 

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری ملل

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد