شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه، بانکها و بیمه ها برگزار شد.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در این نشست سیدمالک حسینی با اشاره به قدمت چهار ساله شورای هماهنگی روابط عمومی های این وزارتخانه گفت: وزارت اقتصاد هم در تشکیل این شورا و هم در برگزاری منظم آن در بین سایر وزارتخانه ها پیشگام و برتر بود.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با بیان اینکه این شورا از سه کمیسیون تخصصی بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه تشکیل شده گفت: در این نشستها مسایل مشترک طرح و در خصوص اجرای برخی پروژه های خاص تصمیم گیری می شود.
ارائه گزارش توسط دبیران کمیسیون های شورا، بحث و بررسی در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر و تشریح پروژه کمپین اطلاع رسانی دستاوردهای وزارت اقتصاد از جمله موضوعات طرح شده در این نشست بود.
در ادامه این نشست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به نقش و ابعاد مختلف رسانه های سنتی و شبکه های اجتماعی در زندگی بشر گفت: شرکتها و بنگاههای اقتصادی بیش از گذشته به رسانه ها نیازمند هستند.
پورکیانی افزود: امروزه رسانه ها نقش مهمی در حیات و ممات شرکتها دارند بنابراین نقش روابط عمومی ها به دلیل اینکه رابط بین رسانه و سازمان هستند بیش از گذشته احساس می شود.
وی تاکید کرد: باید با رویکرد جدید به روابط عمومی ها نگاه کنیم.
مدیرعامل بیمه ایران تصریح کرد: اگر از پتانسیل شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به خوبی استفاده شود می توان انعکاس خوبی از این وزارتخانه ارائه کرد.
پورکیانی با اشاره به قدمت 82 ساله شرکت بیمه ایران گفت: این شرکت با 206 شعبه و ده هزار نمایندگی و پرداخت روزانه 24 میلیارد تومان خسارت به مردم، بالاترین حجم خدمات بیمه ای را با بهترین کیفیت ارائه می کند.
|