درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 14:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27416صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 6 دی 1395 - 04:34
بررسی «تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا» در کنفرانس روابط عمومی ایران
مقاله «تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا و انتقال پیام روابط عمومی» به عنوان مقاله برگزیده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ارائه می شود. این مقاله به قلم مهندس سید حسین قوامی کارشناس ارشد علوم ارتباطات و بر اساس یک پژوهش دانشگاهی به رشته تحریر درآمده و به واکاوی چگونگی تولید محتوا و انتشار پیام روابط عمومی توسط رسانه های نوین می پردازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مقاله «تاثیر رسانه های نوین بر تولید محتوا و انتقال پیام روابط عمومی» به عنوان مقاله برگزیده در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ارائه می شود.


این مقاله به قلم مهندس سید حسین قوامی کارشناس ارشد علوم ارتباطات و بر اساس یک پژوهش دانشگاهی به رشته تحریر درآمده و به واکاوی چگونگی تولید محتوا و انتشار پیام روابط عمومی توسط رسانه های نوین می پردازد.


نگارنده در این مقاله با تاکید بر گسترش روزافزون تلفن های هوشمند و فضای مجازی، آورده است: رسانه‌های نوین با رفع محدودیت‌های رسانه‌های سنتی، اشکال جایگزینی را برای اتنشار پیام ارائه می‌دهند که با تعاملی بودن و درگیر کردن حواس بیشتری از مخاطب، تاثیرگذاری و غنای بیشتری دارند.


وی ظهور رسانه های جدید را موجب تغییر شکل تولید محتوا و دگرگونی فراگرد کدگذاری و کدگشایی پیام دانسته و می افزاید: کیفیت محتوا و میزان تراکم اطلاعاتی که یک رسانه انتقال می‌دهد، به ظرفیت و غنای رسانه بستگی دارد. از طرفی، «نوآوری» در تولید و انتشار پیام، ویژگی متمایزی است که می تواند برای دریافت کنندگان پیام دارای امتیاز نسبی بیشتر، سازگاری بالاتر، عینیت واضح تر و پیچیدگی کمتر باشد.


گفتنی است؛ قوامی در هفتمین دوره کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران نیز مقاله ای با عنوان «مدل شایستگی کارگزار روابط عمومی» ارائه داده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
تست
| 1395/10/15 - 11:18 |     0     0     |
a href= https://www.kadopeyk.com/flower خرید گل /a


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد