درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27456صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 7 دی 1395 - 13:49
بزرگ ترین بحران های روابط عمومی در سال 2016
Ronn Torossian - با اینکه در اوایل سال 2017 به سر می بریم، بحران های مهمی در حوزه روابط عمومی در اخبار مشاهده می کنیم. در اینجا چند نمونه برای مثال بیان شده که انتظار داریم در آنها لحظه ای درنگ کنید و اینکه چگونه پاسخ هر نام تجاری درک ما از مسائل را تحت تأثیر قرار می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با اینکه در اوایل سال 2017 به سر می بریم، بحران های مهمی در حوزه روابط عمومی در اخبار مشاهده می کنیم. در اینجا چند نمونه برای مثال بیان شده که انتظار داریم در آنها لحظه ای درنگ کنید و اینکه چگونه پاسخ هر نام تجاری درک ما از مسائل را تحت تأثیر قرار می دهد.


اپل در مقابل دولت
شما باید با هیجان منظر شنیدن اخبار در مورد مبارزه بین شرکت اپل و FBI در هفته ها و ماه های آینده باشید. دونالد ترامپ نیز وارد این مبارزه شده، به اپل هشدار داده و خواهان تحریم محصولات اپل شده تا زمانی که آنها اقدامی بکنند. آمریکایی ها می خواهند که تروریست ها را تحت کنترل داشته باشند، اما همیشه به حریم خصوصی ارزش می دهند. امکان تحریم محصولات اپل خیلی کم است، و حداقل در حال حاضر، به نظر می رسد که بیشتر راهی برای تقویت کمپین تبلیغاتی ترامپ است تا یک واقعیت. اپل و محصولاتش مدت زمان مدیدی را به سادگی محکم ایستاده اند؛ چرا که طرفداران آنها واقعأ عاشق محصولاتشان هستند و شاید یکی از چیزهایی که مشتریان را جذب می کند، وفاداری و صداقت اپل با مشتریان است.


شرکت اپل این موقعیت را با انتقال آن به سمت مشتری و سهام داران شرکت به خوبی مدیریت کرده؛ این شرکت تقریبأ بلافاصله به سوی عموم باز شد. با ارسال یک روزنامه که به کاربران آیفون اجازه داد بدانند که آنها در مقابل درخواست مقاومت می کنند. اگر این جنگ است، اپل به دولتمردان اجازه داد که بدانند جنگ بین تجارت های بزرگ و دولت نخواهد بود؛ از افراد بادرآمد متوسط نامی برده نشد. شرکت اپل در عوض انتخاب کرد که آگاهی مردم را بالا ببرد. این سیاست زیرکانه ای است، چرا که طرفداران وفادار شرکت اپل در بیرون شرکت به اندازه کافی زیاد هستند تا نظرشان در تصمیم گیری ها مهم باشد.


پروژه مبارز زخمی
پروژه مبارز زخمی (WWP) یک پروژه خیرخواهانه بزرگ در ایالات متحده است و به دیگر مؤسسات خیریه در جهان وابسته است – در عین حال، این نوع بحران روابط عمومی که در آن یک مؤسسه خیریه متهم است به سوء استفاده و اتلاف منابع مالی است بیشتر از آنچه فکر کنید، اتفاق می افتد.


در پاسخ به ادعاها در مورد استفاده از سرمایه ها، Steve Nardizzi، مدیر اجرایی ارشد WWP می گوید: «من به شرکت هایی مانند Starbucks نگاهی می اندازم. این مدل است... شما به شرکت هایی نگاه می کنید که کارشان را به درستی انجام می دهند، با مشتری ها رفتار خوبی دارند، خدمات و محصولات زیاد ارائه می دهند و در نهایت یک نام تجاری را برای پشتیبانی از همه آنها توسعه می دهند.» هرچند که به راحتی این امر صورت نمی گیرد.


شرکت Starbucks یک تجارت عمومی است برای رسیدن به سود. WWP یک سازمان غیره انتفاعی است و از قوانین متفاوتی پیروی می کند. آنچه WWP باید انجام بدهد و آنچه که یک مدیر خوب بحران ارتباطات ممکن است به آنها پیشنهاد کند این است که به عموم نشان دهند که کارکنان آنها چه کسانی هستند، چه کاری انجام می دهند و ارزش کارشان چقدر است. اگر توضیح دهد هدف از پیشنهاد کنفرانس ها در مناطق خارجی به کارمندان آموزش دیدن یا شاید اندکی استراحت است؛ به آنها کمک خواهد کرد تا آمادگی بیشتری به دست آورند و قادر باشند که امور مربوط به مؤسسه WWP را روزانه بهتر انجام دهند و مردم از آن قدردانی خواهند کرد. ما همگی درک می کنیم که افراد یک شرکت، کارکنان – ستون تمام امور هستند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد