درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 22:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27968صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 13 بهمن 1395 - 07:32
هنر فرصت و نقش روابط عمومی
«هنر فرصت» در حالی یک حالت کارآفرینانه ایجاد می‌کند که تلاش می‌کند تا شرکت‌ شما را به سوی چشم‌اندازی هدایت کند که شامل ایجاد ارزش برای مشتری، شرکت و اکوسیستم کسب‌وکار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استراتژی سنتی در حالی بر یک شرکت متمرکز است که تلاش می‌کند تا موقعیت شرکت را به رهبر هزینه بودن، متفاوت بودن یا تمرکز بر کسب‌وکارهای کوچک و متوسط یا چیزی شبیه این تبدیل کند، اما ارزان‌تر یا متفاوت بودن به تنهایی چندان برای موفقیت کافی نخواهند بود. کتاب «هنر فرصت» در حالی یک حالت کارآفرینانه ایجاد می‌کند که تلاش می‌کند تا شرکت‌ شما را به سوی چشم‌اندازی هدایت کند که شامل ایجاد ارزش برای مشتری، شرکت و اکوسیستم کسب‌وکار می‌شود.

 

تنها از طریق ایجاد ارزش برای جمع کثیری از ذی‌نفعان، شرکت شما توانایی موفق شدن خواهد داشت. خلق ارزش با چیزی بیش از ارائه ساده یک محصول ارزان و متفاوت به‌دست می‌آید تا محصولات، خدمات، کل تجربه مشتری، مدل کسب‌وکار و مدل درآمدتان را دربر داشته باشد. با توصیف تفاوت‌ها، بیایید نگرش «هنر‌فرصت» را برای طراحی استراتژی شما آزمون کنیم.

 

این کتاب یک چشم‌انداز نو برای نگاه به سه ناحیه ارائه می‌دهد:
کجا وارد بازی شویم: فرصت خود را بیابید
اینکه کجا وارد بازی شویم در مورد یافتن فرصت‌های جدید رشد است. به‌جای تمرکز بر صنایع، بازارها و رقبا، ما بر مشتریان، غیرمشتری‌ها، نیازهای آنها، تجربه مشتری، موانع مصرف یا موانع تجربه رضایت‌بخش مشتری تمرکز می‌کنیم.


چگونه بازی کنیم: در استراتژی‌ خود مهارت یابید
اینکه چگونه بازی کنیم مهارت یافتن در استراتژی و طراحی کسب‌وکار برای تصرف این فرصت‌ها است. تعریف چگونگی ایفای نقش نیاز به مهارت یافتن در موارد زیر دارد:
ارائه: ترکیب منحصربه‌فردی از محصولات، خدمات و تجربیات مشتری.
مدل کسب‌وکار: مجموعه ضروری از فعالیت‌ها برای ایجاد و ارسال ارائه شما در یک زنجیره تعیین‌شده از این فعالیت‌ها، به‌کارگیری مهارت‌ها، توانمندی‌های مورد نیاز برای انجام آن و شناسایی کسانی که این توانمندی‌ها را فراهم می‌کنند به علاوه چگونگی کار شما با شرکای خود.


چگونه برنده شویم: ارزش خلق کنید
به‌جای اینکه به‌طور ساده تمایز هزینه و قیمت‌گذاری یا محصول/ خدمات را آدرس‌دهی کنیم، بر ایجاد سه نوع ارزش تمرکز می‌کنیم:
1. ارزش مشتری: با رفع موانع مصرف و موانع رضایتمندی، نیازهای مشتری‌تان را بهتر از هر کس دیگر تامین کنید.
2. ارزش شرکت: مهارت در یک استراتژی که ارزش را برای شرکت‌تان به‌منظور ایجاد فرصت‌های بیشتر و منافع عملکردی و مالی ایجاد خواهد کرد.
3. ارزش اکوسیستم: ایجاد ارزش استراتژیک، عملکردی و مالی برای شرکا و اکوسیستم بزرگ‌تری که شرکت‌تان در آن قرار دارد و بر آن تکیه می‌کند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد