درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 18:26   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27988صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 14 بهمن 1395 - 00:56
با کاستن از زمان وب‌گردی، می‌توانید سالی ۲۰۰ کتاب بخوانید
آمارها نشان می‌دهد هر شهروند آمریکایی در طول سال به طور میانگین ۶۰۸ ساعت وقت صرف گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌کند و ۱۶۴۲ ساعت را هم پای تلویزیون می‌گذراند. مجموعش می‌شود ۲۲۵۰ ساعت در سال که بخش بزرگی از آن اتلاف وقت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه به اهمیت مطالعه آگاهیم، اما گسترش روزافزون اینترنت و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی بسیاری از ما را از وقت‌گذرانی با کتاب‌ها دور کرده است. در این مطلب راهکاری موثر برای کاستن از وب‌گردی و افزایش کتاب‌خوانی ارائه شده است.

 

چهره‌هایی چون وارن بافت و بیل گیتس که بسیاری از قله‌های موفقیت جهان را فتح کرده‌اند، راز کام‌یابی خود را مطالعه منظم و مستمر می‌دانند. وقت‌گذرانی با کتاب‌ها، موهبتی است که با ظهور اینترنت برای بسیاری از ساکنان زمین به حاشیه رانده شده و نسل جوان حالا کسر بزرگی از وقتش را در دنیای آنلاین می‌گذراند.

چند صد صفحه کتاب خواندن در روز،‌ کاری است که از هر کسی ساخته است، اما کمتر کسی به آن تن می‌دهد. چارلز چو، کارآفرین سرشناس چینی، فرمولی ریاضی در مجله "کوارتس" ارائه کرده که بر اساس آن با کمی صرفه‌جویی در وقت و کاستن از اتلاف وقت جلوی تلویزیون یا در شبکه‌های اجتماعی، به آسانی می‌توان سالی ۲۰۰ کتاب خواند.

هر کسی به طور میانگین در هر دقیقه می‌تواند ۲۰۰ تا ۴۰۰ کلمه بخواند. محتوای کتاب‌ها به طور میانگین ۵۰ هزار کلمه است. بنا بر این اگر سالانه ۲۰۰ کتاب بخوانید، یعنی در واقع ۱۰ میلیون کلمه خوانده‌اید. ۱۰ میلیون را که بر ۴۰۰ کلمه در دقیقه تقسیم کنیم، نتیجه به ما می‌گوید خواندن ۲۰۰ کتاب ۲۵ هزار دقیقه وقت می‌برد، یا به عبارتی ۴۱۷ ساعت.

شاید ۴۱۷ ساعت مطالعه در دنیایی که اکثر مردمانش دست‌کم ۴۰ ساعت در هفته کار می‌کنند، چندان آسان به نظر نرسد. آمارها نشان می‌دهد هر شهروند آمریکایی در طول سال به طور میانگین ۶۰۸ ساعت وقت صرف گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌کند و ۱۶۴۲ ساعت را هم پای تلویزیون می‌گذراند. مجموعش می‌شود ۲۲۵۰ ساعت در سال که بخش بزرگی از آن اتلاف وقت است. اگر همه این وقت صرف کتاب‌خوانی شود، هر شهروند آمریکایی می‌تواند هر سال بیش از هزار کتاب بخواند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد