درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 03:59   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28087صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 20 بهمن 1395 - 08:46
شش کتاب برای تقویت مهارت های روابط عمومی
این را قبول دارم که یک فرد ایده ساز هستم. من عاشق آینده ای با ایده های جدید و به چالش کشیدن وضع موجود هستم. کتاب اوریجینالز در مورد مخالفت سنت های منسوخ شده و آینده ای با ایده های جدید می باشد. این کتاب در فوریه 2016 منتشر شده است، پس بنابراین دارای مثال های مرتبط و تازه است و شما را به چالش می کشد که نه تنها متفاوت فکر کنید، بلکه عاملی باشید برای تغییر در سازمان خود.
  

1. اوریجینالز: چگونه مخالفان جهان را حرکت می دهند
نویسنده: آدام گرانت
این را قبول دارم که یک فرد ایده ساز هستم. من عاشق آینده ای با ایده های جدید و به چالش کشیدن وضع موجود هستم. کتاب اوریجینالز در مورد مخالفت سنت های منسوخ شده و آینده ای با ایده های جدید می باشد. این کتاب در فوریه 2016 منتشر شده است، پس بنابراین دارای مثال های مرتبط و تازه است و شما را به چالش می کشد که نه تنها متفاوت فکر کنید، بلکه عاملی باشید برای تغییر در سازمان خود.


2. باهوش تر، سریع تر، بهتر: اسرار سازنده بودن در زندگی و تجارت، نویسنده: چارلز داهیگ
کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر توسط یک روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر نوشته شده، و به شما می آموزد که چگونه باهوش تر کار کنید، نه سخت تر. کار در یک آژانس با زمان مشخص، باعث می شود که شما به راه هایی برای افزایش بهره وری خود فکر کنید. این نویسنده در مورد سازنده ترین افراد تحقیق نموده و وجوه اشتراک آن ها را برای شما در کتاب بیان نموده است.


3. پنج سوء عملکرد یک گروه: حکایت رهبری
نویسنده: پاتریک لنکیونی
به عنوان مدیر اکانت در اینجا در فرانکو (Franco)، من عاشق رویکرد افسانه رهبری در کتاب پنج سوء عملکرد یک گروه، هستم. یک تیم مشترک، یکی از بهترین بخش های در حال کار در فرانکو است و این یک ابزار عالی برای مدیران به منظور کمک به غلبه بر موانع رایج و ایجاد یک محیط کاری موثر می باشد.


4. عناصر سبک
 نویسنده: ویلیام استرانک، جونیور، و ای. بی. وایت
ما همیشه به دنبال تقویت و بهبود مهارت های نوشتاری خود هستیم و کتاب عناصر سبک یک راهنمای کلاسیک برای نویسندگانی است که به دنبال چیزی کمی پیچیده تر هستند. اگر به دنبال تحت تاثیر قرار دادن رئیس یا مشتری خود با مهارت های زبانی‌تان هستید، حتما بایستی یک نسخه از این راهنما را در کتابخانه شخصی خود داشته باشید.
 
5. هنر خدمت به کارفرما (مشتری): 58 چیزی که هر متخصص تبلیغات و بازاریابی باید بداند نویسنده: رابرت سولومون
با کار در یک آژانس، خدمت به مشتری کاریست که ما هر روز انجام می دهیم. کتاب هنر خدمت به مشتری، یک کتاب عالی برای کارکنان در هر سطح می باشد. این کتاب همچنین به سوالاتی مانند "زمانی که من اشتباه کنم چه اتفاقی می افتد؟" پاسخ می دهد. شما چه 2 سال در کسب و کاری باشید و یا 20 سال، این کتاب یک یادآوری بزرگ در کار با مشتریان برای شما خواهد بود.
 
6. هنر تبادل: مهارت های اقناع و ارائه که سبب برد کسب و کار می شود، نویسنده: پی. کاوتر
 کتاب هنر تبادل، هیچ ربطی به تبادلات رسانه ای ندارد و تمام آن در مورد ارائه ها و معرفی ها می باشد. شما با حرکت رو به بالا از نردبان زندگی حرفه ای خود، زمان بیشتری برای معرفی ایده های یک کسب و کار جدید و تبادل آن ها با مشتریان کنونی و آینده آن صرف خواهید کرد. ممکن است یک ایده عالی داشته باشید، اما اگر نتوانید آن را به مشتری خود، هیئت مدیره آن ها و یا مصرف کنندگان بالقوه آن بفروشید، به معنی هیچ چیز است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد