درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 12:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28303صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 2 اسفند 1395 - 10:25
شش اصل روابط عمومی که متخصصین نمی توانند فراموش کنند
نوشته شده توسط: Julia Sahin - هر گونه طرح ارتباطی و یا روابط عمومی باید در نهایت به دستیابی به اهداف تجاری یک شرکت کمک کند. اگر این چنین نباشد، پس بنابراین احتمالا دلیل خوبی برای شروع آن وجود نخواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در اینجا چند مورد که می تواند به شما در تمرکز دوباره بر روی برنامه تان کمک کند، ارائه شده است:

1. ارتباطات، یک طیف از تجارت است و نه یک فعالیت مستقل. هر گونه طرح ارتباطی و یا روابط عمومی باید در نهایت به دستیابی به اهداف تجاری یک شرکت کمک کند. اگر این چنین نباشد، پس بنابراین احتمالا دلیل خوبی برای شروع آن وجود نخواهد داشت.

2.
روابط عمومی یک فرآیند طولانی مدت است، نه یک راه حل کوتاه مدت. به رغم آن چه برخی فیلم ها و یا نمایش های تلویزیونی نشان می دهند، هیچ راهی برای آن که روابط عمومی راه خروج شما از یک بحران باشد، وجود ندارد. شما می توانید آسیب را به حداقل برسانید، اما نمی توانید از راه خروج تان از مشکلی که در ایجاد آن دخالت داشتید، صحبت کنید. توسعه، پرورش و افزایش شهرت، زمان می برد، اما مزایای حاصل از این امر، ارزش آن را دارد.

3. شهرت و اعتبار، می تواند در عرض چند دقیقه لکه دار شود. اگر زمان می برد تا شهرت و اعتبار توسعه یابد، پس بنابراین به احتمال بسیار بسیار زیاد، ترمیم آن حتی از توسعه آن نیز بیشتر زمان نیاز خواهد داشت. مدیران، تصمیمات تجاری می گیرند، و ما به عنوان مشاوران آن ها باید اثرات احتمالی آن را بر شهرت و اعتبار شرکت ها و یا مشتریان خود، در نظر گرفته و ارزیابی نمائیم.

4. مواردی که یک شرکت یا سخنگو انجام داده و یا می گوید، تعیین کننده دستور کار گفتگوهای (مکالمات) آینده است. ما شاهد این مسئله در جهان سیاست هستیم، اما همچنین می توانیم این مسئله را زمانی مشاهده کنیم که به عنوان مثال، مفسران، اظهارات خزانه داری فدرال (Federal Reserve) را به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و کلمات خاصی از آن را انتخاب کردند، که این مسئله می شود خلاصه وضعیت اقتصادی کشور. یا زمانی که یک مدیر عامل اظهاراتی را بدون آمادگی قبلی بیان می کند، که او را برای سال ها در سایه قرار می دهد. آن ها می توانند دستور کار گفتگوهای آینده و یا حوزه های تمرکز آینده خود را تعیین نمایند، گاهی اوقات برای موارد مثبت و گاهی اوقات برای موارد منفی.

5. رابطه سازی معاملاتی نیست. ما گاهی اوقات انتظارات بالایی برای اولین تبادل داریم، زمانی که می دانیم شبکه سازی و ساخت روابط، پایه و اساس تعاملات تجاری پربار می باشد.

6. زمان بندی می تواند همه چیز باشد. زندگی همه اش زمان بندیست، و همین طور روابط عمومی. چگونگی و زمان انتخابِ عمل، صحبت، یا اعلان شما، عمیقا می تواند نتایج تلاش هایتان را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی اوقات این مسئله تحت کنترل ماست، و گاهی اوقات تحت کنترلمان نیست، اما تفکر و رفتار عاقلانه در مورد زمان بندی، از اجرای استراتژی شما جدایی ناپذیر است.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد