درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:04   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28472صفحه نخست » سه شنبه، 10 اسفند 1395 - 11:57
بررسی سواد رسانه‌ای در شماره جدید «مدیریت رسانه»
بیست و هفتمین شماره از ماهنامه علمی‌ تخصصی «مدیریت رسانه» با مقالاتی درباره پیرامون سواد رسانه‌ای منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بیست و هفتمین شماره از ماهنامه علمی‌ تخصصی «مدیریت رسانه» با مقالاتی درباره پیرامون سواد رسانه‌ای منتشر شد.

از جمله مطالب این شماره از ماهنامه «سواد رسانه‌ای» می‌توان به «تکنیک‌های جنگ روانی پوشش خبری انتخابات»، «تبیین مفهوم سواد رسانه‌ای و ابعاد آن»، «نقش سواد رسانه‌ای در ارتقای امنیت عمومی شبکه‌های اجتماعی»، «نگاهی به اهمیت سواد رسانه‌ای در استفاده از تلفن همراه هوشمند» و «بازنمایی خانواده در سریال شبکه‌های ماهواره‌ای» اشاره کرد .

مقالات این شماره از نشریه «مدیریت رسانه» توسط امید جهانشاهی، حسن خجسته، آزیتا فرضی، سمیه تاجیک اسماعیلی، عباس خسروانی، مریم حاج محمدی و فاطمه سادات متولیان نوشته شده‌اند. همچنین سرمقاله شماره بیست‌ و هفتم «مدیریت رسانه» با عنوان «به بهانه حادثه ساختمان پلاسکو  تهران» به قلم سهیلا بورقانی فراهانی منتشر شده است .

در این شماره از نشریه «مدیریت رسانه» مروری بر کتاب ۱۵۰ هشتک به قلم دکتر سید بشیر حسینی وحسین حق پناه صورت گرفته است. در پایان نیز مقاله انگلیسی با عنوان « Appropriation through guided   participation: Media literacy in children's everyday  lives» بازنشر شده است .

مجله علمی تخصصی «مدیریت رسانه» به مدیر مسئولی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی‌نژاد منتشر می‌شود .

علاقه‌مندان می‌توانند شماره ۲۷ و هر کدام از نسخه‌های قبلی این ماهنامه را از فروشگاه قانونی کتاب الکترونیک «فیدیبو» و «کتابراه» خریداری کنند. همچنین در صورت دسترسی به بانک اطلاعات نشریات «مگیران» و پایگاه مجلات تخصصی نور« نورمگز»، مقالات گذشته این ماهنامه را مطالعه کنند .

 

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد