درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 16:56   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28705صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 24 اسفند 1395 - 13:09
برگزاری نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی بانک کشاورزی با حضور مدیرعامل
مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی، این بخش را شاخصه مهم و تابلوی این بانک دانست و از زحمات نیروهای متخصص و مجرب این حوزه قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی، این بخش را شاخصه مهم و تابلوی این بانک دانست و از زحمات نیروهای متخصص و مجرب این حوزه قدردانی کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی بانک کشاورزی روز سه شنبه 24 اسفند با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مسعود زحمتکش مدیرامور حوزه مدیریت، رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل و کارکنان حوزه روابط عمومی بانک کشاورزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر شهیدزاده در این جلسه ضمن اثرگذار خواندن فعالیت های روابط عمومی در معرفی خدمات ، فعالیت ها و اقدامات بانک کشاورزی ، بهبود تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشتریان این بانک، کارکنان روابط عمومی در سطح کشور را نیروهایی متخصص ، مجرب و خلاق دانست و از آن ها قدردانی کرد.

وی همچنین سال جدید و تقارن آن با میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت و بانوان بانک کشاورزی را به پیروی از منش و سیره آن حضرت فراخواند.

این گزارش می افزاید مسعود زحمتکش مدیرامور حوزه مدیریت در این نشست، روابط عمومی را پیشانی بانک دانست وخدمت در این بخش را آمیخته با فعالیت شبانه روزی ، قائم به واکنش سریع و خدمتی عاشقانه همراه با نوآوری و نبوغ عنوان کرد .

وی در ادامه، خود ارزیابی و انتقاد پذیری را از جمله راهکارهای موثر برای بهبود خدمت رسانی و افزایش اثرگذاری فعالیت های این بخش برشمرد و از کارکنان روابط عمومی خواست تا همچون گذشته، منش و رفتاری در خور جایگاه یک الگو ارائه دهند.

زحمتکش در پایان سخنان خود ضمن آرزوی توفیق ، همدلی و تلاش بیشتر ، میلاد حضرت فاطمه (س) ، روز زن و عید نوروز را تبریک گفت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد