درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28788صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 10 فروردین 1396 - 22:11
وظایف مدیر روابط عمومی ماهر در عصر بازاریابی دیجیتال
صبا روفه‌گرحق - یک مدیر روابط عمومی ماهر به کمک روش‌های خلاقانه و جدید می‌تواند با هر فعالیت خود افراد بیشتری را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه این مطلب ۸ مورد از مهمترین روش‌های جدیدی که یک مدیر روابط عمومی حرفه‌ای باید با آن‌ها آشنا باشند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
  

وظایف مدیر روابط عمومی ماهر در عصر بازاریابی دیجیتال - See more at: https://www.ibazaryabi.com/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87%d8%b1/#sthash.qXHwQ8hZ.dpuf

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همانگونه که می‌دانید انتشار یک مقاله یا فعالیت‌های تخصصی بر روی رسانه‌های اجتماعی یک شرکت، محصولات و خدمات آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بخش روابط عمومی نیز یکی از مهمترین بخش‌های هر سازمان است. از این رو فعالیت‌های مدیر روابط عمومی نیز نقش به سزایی در پیشبرد استراتژی شرکت دارد. بنابراین مدیر روابط عمومی با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای روزانه می‌تواند به رشد و توسعه‌ی کسب و کارها کمک کند.

یک مدیر روابط عمومی ماهر به کمک روش‌های خلاقانه و جدید می‌تواند با هر فعالیت خود افراد بیشتری را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه این مطلب ۸ مورد از مهمترین روش‌های جدیدی که یک مدیر روابط عمومی حرفه‌ای باید با آن‌ها آشنا باشند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.


نکات مهمی که یک مدیر روابط عمومی ماهر باید بداند

تهیه فیلم‌های کوتاه و جذاب
فیلم‌های کوتاه و جذاب معمولا توجه مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب می‌کنند. یک مدیر روابط عمومی ماهر با تقویت مهارت و فن بیان خود می‌تواند با تهیه چند فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای در هفته مخاطبان برند را تحت تاثیر قرار دهد. موضوع این فیلم‌ها می‌تواند معرفی یک ایده یا یک اطلاعیه مطبوعاتی باشد. این ویدیو می‌تواند با هشتگ‌های مناسب در رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های مختلف یک کسب و کار نیز منتشر شود. تهیه‌ی پست وبلاگی از این ویدیو تاثیر به سزایی در رشد و توسعه برند خواهد داشت. با یک برنامه‌ریزی دقیق و تهیه دو الی سه فیلم کوتاه در هفته در مدت یک سال شرکت می‌تواند مجموعه‌ی کاملی از پست‌های وبلاگی و شبکه‌های اجتماعی را در بخش روابط عمومی خود داشته باشد.

 

تگ کردن نویسندگان و افراد سرشناس
یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مخاطب توسط مدیر روابط عمومی تگ کردن نویسندگان و افراد سرشناس هنگام به اشتراک گذاشتن مقالات آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی است. این کار سبب برقراری ارتباط با گروه بزرگی از افرادی می‌شود که علاقمند مطالعه مقالات این نویسنده هستند. درحقیقت می‌توان گفت که رسانه‌های اجتماعی ابزار رقابتی فوق‌العاده‌ای برای کسب و کارها محسوب می‌شوند.

 

برگزاری نظرسنجی در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی
طرح کردن سوالات نظرسنجی در توییتر، تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی اطلاعات منحصر به فردی را در اختیار مدیران روابط عمومی قرار می‌دهد. این اطلاعات می‌توانند در انتخاب موضوع برای تولید محتوا یا آگهی مطبوعاتی نیز به کسب و کارها کمک کنند. زیرا سوالات نظرسنجی می‌توانند اطلاعاتی از علاقمندی مخاطبان را در اختیار ما قرار دهند.

 

برقراری ارتباط با روزنامه‌نگاران در لینکدین
تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که هم اکنون ۹۴ درصد خبرنگاران و نویسندگان اکانت لینکدین دارند. برقراری ارتباط با نویسندگان و خبرنگاران تاثیرگذار می‌تواند کمک زیادی به مسئولان روابط عمومی کند. امروزه برقراری ارتباط به کمک رسانه‌های اجتماعی مثل لینکداین سرعت بیشتری به کارهای مدیران روابط عمومی بخشیده است.

 

تهیه لیستی از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی و افزودن آن به CRM
مدیر روابط عمومی هر شرکت با تهیه‌ی لیستی از اطلاعات تماس یا نام کاربری مخاطبان کسب و کارهای مرتبط می‌تواند امکان برقراری ارتباط سریع و آسان با افراد تاثیرگذار را فراهم کند. این اطلاعات تماس می‌تواند در پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی نیز به تیم بازاریابی کمک کند.

 

فعال کردن هشدار گوگل یا گوگل آلرتس (Google Alerts)
شاید چک کردن روزانه گوگل آلرتس تنها یک ربع از زمان یک مدیر روابط عمومی را بگیرد. اما می‌تواند اطلاعات مفیدی از اخبار و فرصت‌های جدید در اختیار او قرار دهد. می‌توان گفت گوگل آلرتس یکی از مفیدترین سرویس‌های گوگل است. با این سرویس می‌توانید برای یک یا چندین کلیدواژه هشدار بگذارید. بنابراین هر وقت محتوایی با این موضوع در وب منتشر شد، گوگل آن را از طریق ایمیل به شما اطلاع می‌دهد. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی نیز در مورد تعداد هشدارهاوجود ندارد.

 

بزرگتر کردن دایره ارتباط با روزنامه‌نگاران و مسئولان روابط عمومی شرکت‌های معتبر
این امکان برای مدیر روابط عمومی وجود دارد که بتواند با روزنامه‌نگاران و نویسندگان سایت‌های معتبر یا مسئولان روابط عمومی شرکت‌های معتبر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مفیدی از تجربیات آن‌ها به دست آورد. این اطلاعات علاوه بر کمک به مسئول روابط عمومی در پیشبرد استراتژی شرکت نیز می‌تواند موقعیت‌های مناسبی را در اختیار آن قرار دهد. علاوه بر این برقراری ارتباط با افراد مختلف سبب شناخته شدن یک برند در سطح بزرگتری شده و به توسعه و رشد کسب و کارها کمک می‌کند.
برقراری ارتباط با نویسندگان و افراد سرشناس در پیشبرد استراتژی روابط عمومی شرکت تاثیر گذار است.

 

برقراری ارتباط با افراد تاثیرگذار از طریق توییتر
به دلیل حجم بالای ایمیل‌های دریافتی توسط افراد تاثیرگذار بسیاری از آن‌ها توجهی به ایمیل باکس خود نمی‌کنند. از این رو توییتر برای ارتباط با این افراد روش مناسب‌تری است. زیرا این افراد معمولا فعالیت منظم‌تری در اکانت توییتر خود دارند و زمان لازم برای برقراری ارتباط با افراد تاثیرگذار به حداقل می‌رسد.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد