درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 02:05   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28828صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 15 فروردین 1396 - 07:07
کاربرد اوراق سفید در روابط عمومی
"یک گزارش متقاعدکننده، معتبر و عمیق در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را معرفی می کند و یک راه حل برای آن ارائه می نماید" بنابراین به طور کلی، اوراق سفید به معنای آموزش به مخاطبان در مورد مسائلی است که با آن مواجه هستند و ارائه راه های حل و فصل آن ها.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اوراق سفید چیست؟ هر صنعتی ممکن است تعریف خود را از بحث اوراق سفید داشته باشد. برای اهداف کلی روابط عمومی، ما دوست داریم از تعریف HubSpot استفاده کنیم: "یک گزارش متقاعدکننده، معتبر و عمیق در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را معرفی می کند و یک راه حل برای آن ارائه می نماید" بنابراین به طور کلی، اوراق سفید به معنای آموزش به مخاطبان در مورد مسائلی است که با آن مواجه هستند و ارائه راه های حل و فصل آن ها.


اوراق سفید معمولا حداقل شش صفحه طول دارند، و دارای یک صفحه عنوان، فهرست مطالب، و مقدمه می باشند. آن ها خوراک بیشتری نسبت به کتاب های الکترونیکی و یا پست های بلاگ ها فراهم می نمایند، و مورد هدف خواندن جدی افرادی قرار می گیرند که درگیر در آن صنعت هستند.


چگونه اوراق سفید منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شود؟ در یکی از بررسی های اخیر از بازاریابان دیجیتال در زمینه های مختلف، 40 درصد از آن ها گفته اند که اوراق سفید بیشترین درآمد را تولید می کند. چرا اینطور است؟

 

برای یک لحظه ماهیت پیچیده و عمیق اوراق سفید را در نظر بگیرید. چه کسی آن ها را می خواند؟ افرادی که در این مورد جدی هستند و در آن صنعت سرمایه گذاری کرده اند و به دنبال پاسخ های مفید هستند. این افراد، خریداران مقطعی نیستند. آن ها معمولا بیشتر در امتداد چرخه خرید بوده، که همین مسئله آن ها را تبدیل به مخاطبان هدفمند واجد شرایط (با کیفیت) برای فروش می نماید.


اوراق سفید می تواند به ایجاد احساس معتبر بودن و قابل اعتماد بودن و داشتن اقتدار، در ذهن مخاطب، از شرکت مورد نظر کمک نماید. وقتی کسی آماده خرید است، احتمال بیشتری وجود دارد که به شرکتی برود که مطالب آموزشی آن را خوانده و مورد ارزیابی قرار داده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد