درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28877صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 20 فروردین 1396 - 04:01
یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: اطلاعیه های مطبوعاتی
وندی مارکس - اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است. دلیل اول، قدرت و اعتبار آن هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اطلاعیه های مطبوعاتی چیست؟ نظرات متعددی در زمینه تعریف اطلاعیه های مطبوعاتی وجود دارد که گاها سبب گیج شدن و مغشوش شدن ذهن شما می شود. برخی قویا بر این باورند که تاریخ انقضای اطلاعیه های مطبوعاتی گذشته است. در حالی که برخی دیگر اعتقاد به بازسازی (اختراع) مجدد آن ها دارند. در اینجا حقیقت صریحی وجود دارد. چشم پوشی از اطلاعیه های مطبوعاتی به مفهوم از دست دادن قدرتی است که آن ها برای تلاش های روابط عمومی فراهم می نمایند.


اول، اجازه دهید اطلاعیه های مطبوعاتی را آن چنان که امروزه استفاده می شوند، مورد بررسی قرار دهیم. انتشار (اطلاعیه ها)، ابزاری برای یک سازمان به منظور اعلام راه اندازی خط تولید یک محصول و یا اخبار دیگر می باشد. به این منظور که اطلاعیه های مطبوعاتی بهترین عملکرد خود را دارا باشند، اطلاعیه های شما باید شامل موارد زیر باشند:


• تیتری که سبب جلب توجه و در حیطه علائق افراد باشد، به ویژه در رسانه های اجتماعی
• یک موضوع هیجان انگیز
• داشتن ارتباط با زندگی پر مشغله مردم
• زبان ساده و بدون پیچیدگی داشته باشد به نحوی که دنبال کردن آن آسان باشد
• داشتن یک فرایند پاسخ به عمل (call-to-action)
• بهینه سازی موتورهای جستجو SEO
• اطلاعات تماس

اطلاعیه های مطبوعاتی چگونه منجر به افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شوند؟ سه دلیل عمده وجود دارد که اطلاعیه های مطبوعاتی را برای فرایند جذب مخاطب هدفمند ایده آل نموده است. دلیل اول، قدرت و اعتبار آن هاست.

 

اطلاعیه های مطبوعاتی که به طور مستقیم از یک سازمان آمده باشند، به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، اعتبار می دهند.

دلیل دوم، قابلیت به اشتراک گذاری آن هاست. اطلاعیه های مطبوعاتی به معنای به اشتراک گذاشته شدن، استناد شدن، و تکثیر (تولید دوباره) در سراسر رسانه های اجتماعی و سایت های دیگر، می باشند.

دلیل سوم، توانایی آن ها در هدایت ترافیک بازدیدها به سایت شما از طریق فرایند call-to-actions، می باشد.


اطلاعیه های مطبوعاتی با توجه به دارا بودن این سه ویژگی، یکی از راه های ایده آل برای دستیابی به افراد بیشتر می باشد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد