درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29388صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 - 06:58
انجام تغییرات در جهت مشتری مداری
نوشته شده توسط: Julia Ahlfeldt - همانطور که به سمت سال 2020 حرکت می کنیم، یعنی حدود 3 سال آینده، رویکرد آینده پیش رو باید در تجارت اتخاذ شود تا کسب و کار مناسب، رقابتی و پایدار باقی بماند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر سال 2016 چیزی به ما آموخته باشد این است که شما باید درک کاملی از مشتری هایتان یا مخاطبان هدف به دست آورید. نتایج انتخابات ایالات متحده آمریکا و یا جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا هر دو موارد مناسبی هستند.

 

ساخت فرضیات و تکیه بر تحقیقات معیوب به این معنی است که هر دو در مورد اینکه حقیقت آشکار در حال حاضر چیست اشتباه می کنند: اکثریت مردم ایالات متحده و بریتانیا طرف رهبران سیاسی خود نیستند. ناراضی هستند و ابزاری برای ابراز این نارضایتی به دست آورده اند.


به کار گیری این آموزه های سخت در تجارت، عموم مردم و یا مشتری ها، تأثیر پرسروصدا و شدیدی دارد. نادیده گرفتن نیازها و درخواست هایشان و ارائه خدمات زیر استاندارد مورد نیاز باعث می شود شخص مشتری و حداقل 15 نفر از همکاران یا دوستانش تجارت شان را به جای دیگری منتقل کنند.


پاسخ گویی به نیازهای جامعه ای آموزش دیده و قدرتمند- به لطف اطلاعات کافی و دسترسی رو به رشد دیجیتال - نیاز به تغییر اساسی در خط مشی فکری دارد.


مدیران اجرایی، رؤسای ادارات، مسئولین خدمات عمومی و کارکنان فروش همگی لازم است که تلاش همگانی برای رسیدن به شناخت بهتر از مشتری ها و ارایه بهتر خدمات و ارائه آنچه در طول مسیردادوستد می خواهند، داشته باشند.


این عملکرد باعث کسب سود بیشتر و حفظ رقابت و ارتباط می شود. کسب و کارهایی که این استراتژی را پذیرفته و اجرا کردند تا 81 درصد امکان تکرار تجارت و تا 60% سود بالاتر نسبت به رقبای شان را گزارش کرده اند. هزینه بدست آوردن یک مشتری 6 تا 7 برابر بیشتر از نگه داشتن شخص است و بنابراین تجارت های مکرر و مرجوعی اقتصادی تر و سودآورتر هستند.


رسیدن به این هدف آسان نیست چرا که مشتری ها به طور فزآینده ای در حال تغییر هستند و درخواست های بیشتری دارند. با در نظر گرفتن این واقعیت که 46 درصد از مشتری های آنلاین از برندها توقع دارند که خدمات مشتری را در رسانه های اجتماعی ارائه دهند، تنها 23 درصد از برندها واقعا این کار را انجام می دهند. ولی برای ادامه حیات و پیشرفت در جهان فوق پیچیده دیجیتال، یک ضرورت کسب و کار محسوب می شود و نه یک گزینه خوب.


اتخاذ رویکرد مشتری مداری، تحول درازمدتی است و عموما شامل چشم اندازی 3 تا 5 ساله، دو سال برنامه ریزی برای هدف و طراحی عملیات با موفقیت های قابل سنجش است. کسب و کار باید بر آنچه مشتری می خواهد تمرکز کرده و نقاط ضعف آنها را بشناسد. آنها نیاز به تعریف آنچه (خوب) بنظر می رسد دارند و بنابراین می توانند برای رسیدن به آن، فرآیندها را بپذیرند یا تغییر دهند.


بعد از تلاش برای درک مشتری از راه تحقیق و جستجو، آن را پنهان نکنید، آن را با هر عضو سازمان مطرح کنید – از مدیر عامل گرفته تا فروشندگان- بنابراین آن ها خواهند دانست که حقیقت چیست و لازم است چه کاری انجام شود.


همانطور که به سمت سال 2020 حرکت می کنیم، یعنی حدود 3 سال آینده، رویکرد آینده پیش رو باید در تجارت اتخاذ شود تا کسب و کار مناسب، رقابتی و پایدار باقی بماند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد