درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29526صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 11:28
همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی کتاب سال 95 روابط عمومی ایران منتشر شد
کتاب سال روابط عمومی ایران (95) توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در 118 صفحه رنگی و در قطع رحلی منتشر شد. به گزارش شارا، این کتاب با هدف معرفی فعالیت های شاخص روابط عمومی ایران در سال قبل در قالب کتاب سال 95 به زیور چاپ آراسته شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب سال روابط عمومی1395 از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی دارای 144 صفحه رنگی در قطع رحلی است. کتاب سال روابط عمومی تحت مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش شارا، این کتاب در نه بخش تدوین شده است. کلیات، گفتگو، مقاله، گزارش، دیدگاه، رویداد، تازه های نشر، انجمن متخصصان روابط عمومی  در یک نگاه از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.

 

کتابی که در آن سعی شده ضمن مروری بر وقایع و رویدادهای سال روابط عمومی در ایران و جهان اعم از کنفرانس ها، سمپوزیوم ها، گردهمایی های علمی و تخصصی روابط عمومی، آسیب شناسی از وضعیت روابط عمومی کشور و موانع توسعه آن و نیز راهکارهای پیش روی، برای اعتلای آن ارائه می دهد. کتابی که صرفا به محتویات خبری و آموزشی نمی پردازد بلکه دارای برترین مقالات روابط عمومی روز جهان، گزارشی از مباحث روز روابط عمومی در ایران و جهان از نقش و جایگاه روابط عمومی در تامین رضایتمندی مخاطبان سازمان، روابط عمومی ها و تحقق حقوق شهروندی، گفتگو، و تازه های نشر روابط عمومی منتشر شده است. در پایان هم به معرفی انجمن متخصصان روابط عمومی و برنامه های پیش روی این انجمن می پردازد.

کتاب سال روابط عمومی سعی کرده  که مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط عمومی و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره مند گردد.

 

کتاب سال روابط عمومی 1395
صاحب امتیاز: انجمن متخصصان روابط عمومی
زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی
مدیران پروژه: سید شهاب سید محسنی - مهدی باقریان
قطع: رحلی- رنگی- کاغذ گلاسه
قیمت: 25 هزار تومان
تعداد صفحات: 118 صفحه

 

فهرست مطالب کتاب سال

کلیات

| روابـط عمومـی در سـال 95، رویـدادها و تحـولات

| اهم فعالیت های انجمن متخصصـان روابط عمومـی در  سـال 95

گفتگو

| روابط عمومی پویا تریـن تجـارت در جهـان است

| روابطعمومیها و رسانه ها باید شفاف و پاسخگو عمل کنند

مقاله

| نقش روابط عمومی در مدیریت تصویر آنلاین سازمان

| بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی

گزارش

| نقش روابط عمومی در تامین رضایتمندی مخاطبان سازمان

| روابط عمومی ها و تحقق حقوق شهروندی

دیدگاه

| روابط عمومی و رویکردهای زودگذر شبکه های اجتماعی

| پیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی به سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در ایران

| بزرگترین درس روابط عمومی از دو رویداد بزرگ در سال 2016

| روابط عمومی اینترنتی موبایلی تر شد!

| از طراحی ریسپانسیو تا مرگ روابط عمومی موبایل

| اخلاق در روابط عمومی

| مسئولیت اجتماعی در بوته آزمون و خطا

رویداد

| اولیـن رخـداد ملی بررسـی مسـائل و چالشهـای روابـط عمـومی ایـران

| دومین همایش و جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی

| یازدهمیـن جشـنواره ملی انتشـارات روابط عمومـی

| سـیزدهمین کنفـرانس بینالمللی روابط عمومی ایران

| دوازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

| چهارمین کنفرانس حرفهای گرایی در روابطعمومی

| یازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

| پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت

بین الملل

| رویـدادهای بین المللـی در سـال 95

تازه های نشر

| معرفی کتاب های منتشر شده روابـط عمومی در سال1395

انجمن متخصصان روابط عمومی در یک نگاه

| فراخوان دوازدهمین جشنواره ملـی انتشـارات روابط عمومی

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد