درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29614صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 30 اردیبهشت 1396 - 09:48
انتشار کتاب یک سبد ارتباطات
همزمان با سالروز 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات و برگزاری هفته روابط عمومی، کتاب یک سبد ارتباطات تالیف و گردآوری حسن خسروی و سارا خسروی توسط انتشارات مشق شب چاپ و منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "یک سبد ارتباطات" نوشته حسن خسروی چاپ و منتشر شد.


همزمان با سالروز 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات و برگزاری هفته روابط عمومی، کتاب یک سبد ارتباطات تالیف و گردآوری حسن خسروی و سارا خسروی توسط انتشارات مشق شب چاپ و منتشر شد.

 

حسن خسروی مدرس دانشگاه و از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات کشور اظهار داشت: کتاب یک سبد ارتباطات شامل پنج فصل فن بیان و سخنوری – تشریفات – زبان بدن – هوش هیجانی – سواد رسانه ای می باشد.

 

وی گفت: از انتشارات مشق شب با مدیریت جناب آقای رضا هوشمند بسیار ممنون و سپاسگزارم که با همراهی و حمایت همه جانبه خود و همکاران گرامی شان ما را در راه توسعه جایگاه روابط عمومی و فرهنگ این مرزو بوم یاری و مساعدت نمودند.

 

انتشارات مشق شب همواره با تعامل مناسبی که با اساتید ، مراکز دانشگاهی و انجمن های روابط عمومی کشور دارد سعی نموده در سالهای اخیر سهم به سزایی در رشد و توسعه جایگاه و اهمیت روابط عمومی در کشور داشته باشد که بسی مایه مباهات جامعه روابط عمومی است.

 

حسن خسروی افزود: علت اصلی نگارش و گردآوری این کتاب مراجعات بسیاری بود که از سوی ادارات آموزش سازمانها و ارگانها برای تدریس دروس مربوط به روابط عمومی و.... صورت می گرفت و ما به مصلحت دیدیم که یک مجموعه ای در حد و اندازه دانش و وسع تجربی خود تهیه کنیم که بتواند به بخشی از نیازهای مطالعاتی و علمی و آموزشی مخصوصا مدیران محترم کشور پاسخگو باشد.

 

کتاب یک سبد ارتباطات میخواهد به مدیران بگوید که اگر قصد دارند موفق و موثر باشند باید حتما و حتما اصول و فنون سخنوری ، فن بیان و حرف زدن در یک جمع را بدانند . چرا که اساسا ما معتقدیم که فن بیان ضعیف و درست صحبت نکردن و حرف درست نزدن ، ضررهای جبران ناپذیری به مدیران و سازمانها وارد میکند.

 

تشریفات هم که به نوبه خود برای هر مدیر ضروری است تا با آداب و رسوم و پروتکل ها و نحوه تعامل مودبانه و استاندارد با دیگران آشنا بوده و بتوانند برگزاری جلسه و نشست و برخاست مناسب داشته باشند.

 

زبان بدن فصل سوم کتاب یک سبد ارتباطات است. امروزه تحلیل زبان بدن افراد بازار گرمی دارد و مورد توجه کارشناسان بسیاری است پس لازم است که مدیران با اصول و مفاهیم زبان بدن نیز آشنایی نسبی داشته باشند. زبان بدن شما نشان دهنده حجم بزرگی از دامنه شخصیت و دانش و فرهنگ و تربیت شماست که بایستی مورد توجه مدیران واقع شود. هوش هیجانی اغلب مغفول است.

 

مدیران نمی دانند که چگونه احساسات و هیجانات خود را در مواجهه با خوشی ها و نا خوشی ها کنترل و مدیریت نمایند. بخش هوش هیجانی به ما میاموزد که دچار اختلال شخصیتی نشده و فردی ثابت قدم و مصمم و متفکر و دور اندیش باشم و به گونه ای مجلس پسند رفتار نماییم.

 

خسروی گفت: در فصل پنجم کتاب به موضوع سواد رسانه ای پرداخته ایم . در این فصل نظرات و دیدگاه های مختلف کارشناسان و متخصصان امر را مطرح و تحلیل کرده ایم تا مدیران به اهمیت سواد رسانه ای بیشتر پی ببرند. در واقع دانستن سواد رسانه ای یک مزیت نسبی و یک ارزش افزوده برای مدیران ایجاد میکند که آنان را یک سر و گردن از سایر مدیران بالاتر م یبرد.

 

مدیرانی که سواد رسانه ای میدانند قدرت تشخیص و تحلیل بهتری پیدا کرده و لاجرم بهتر می توانند بویژه در مواقع بحران و خطر، قضاوت و تصمیم گیری مناسب و عقلایی داشته باشند. حسن خسروی در پایان اظهار امیدواری کرد که کتاب یک سبد ارتباطات بتواند همواره به عنوان یک مشاور و درسنامه در کنار مدیران گرانقدر ایران زمین بوده و راهگشا و مفید باشد.

 

علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب و استفاده جهت دوره های آموزشی و همایش های مدیران با انتشارات مشق شب به شماره 17-66962516 در تماس باشند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد