درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29834صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 13 خرداد 1396 - 07:37
بهره برداری از قدرت های ویدیوئی
ویدئو، یک ابزار قدرتمند است که به منظور تعامل افراد با محتوای شما مورد استفاده قرار می گیرد، شما باید با آن ها ارتباط برقرار کرده و یک پاسخ احساسی بسازید. شما با گفتن یک داستان پاسخ بسازید. هر داستان نیاز به یک آغاز، میانه و پایان دارد. این داستان نیازی به یک معنی قدرتمند ندارد، اما باید مخاطبان شما را به یک سفر ببرد.
  

اندازه هیچ کس متناسب با همه محتوای رسانه های اجتماعی نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هر پلت فرم رسانه ای اجتماعی متفاوت است. هر پلت فرم رسانه اجتماعی دارای مخاطبان منحصر به فرد برای خود می باشد و هر پلت فرم رسانه اجتماعی باید میزبان محتوای مختلفی باشد. ما باید قادر به مناسب سازی محتوا با توجه به هر پلت فرم باشیم. ارسال محتوای مشابه بر روی تمام پلت فرم ها سبب کاهش میزان تعامل خواهد شد. درک خوب از این که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چگونه با پلت فرم های مختلف تعامل دارند، به شما کمک خواهد کرد که محتوایی جذاب ایجاد کنید.


منحصر به فرد باشید - هیچ کس یک گربه مقلد را دوست ندارد
در حالی که برخی استدلال می کنند که دیگر چنین چیزی به عنوان یک ایده اصلی وجود ندارد، اما انجام کاری متفاوت، یک راه مطمئن برای مورد توجه قرار گرفتن است. یک نمونه از این مسئله در مورد توماس د ناپولی (Thomas De Napoli)، مدیر ارشد استراتژی محتوا و پلت فرم Viacom رخ داد. تیم او به جستجو در اینترنت برای پیدا کردن وبلاگ نویسانی پرداختند که به خوبی با برندهای مشتریان آن ها هماهنگ باشند. یکی از حوزه هایی که آن ها همیشه با آن در کشمکش بودند، وبلاگ نویسان زیبایی بود. ده ها هزار نفر از مردم وجود دارند که در سراسر جهان به وبلاگ نویسی در مورد محصولات زیبایی می پردازند، اما تعداد زیادی از آن ها منحصر به فرد نیستند.


رسانه های اجتماعی توسط مهندسین و ریاضی دانان ساخته شد
به درستی تمرکز اصلی بر ایجاد محتواست، اما ما اغلب مکانیک های پشت رسانه های اجتماعی را فراموش می کنیم. دانستن این که از کجا شروع کنیم سخت است، آن هم زمانی که بحث الگوریتم ها و علم در پشت این پلت فرم ها مطرح می شود. علم تجزیه و تحلیل، یک نقطه شروع خوب است اما آن ها محدود هستند. برنامه هایی وجود دارند که یک نگاه عمیق به چهره های سخت دارند تا به شما نشان دهند که چه چیزی کارایی دارد و چه کسی با محتوای شما تعامل دارد. یک درک بهتر از علم موجود در پشت رسانه های اجتماعی می تواند سبب افزایش تعامل و کمک به شناسایی سفیران برند، شود.


خلاقیت از آن چه که شما به آن مشتاقید و آن چه برای شما قابل اعتماد است، نشات می گیرد
آیا شما تا به حال برای مواجهه با چیزی خلاقانه برای یک مشتری، دچار دردسر شده اید؟ این مشاوره طلایی مربوط به توماس د ناپولی می باشد. او از طرفداران بازی های ویدئویی است و آن شور و شوق را در ایجاد تبلیغات کل در 8 بیت (زبان خنثی - فکر گرافیک آتاری!) استفاده کرد. ترکیب آن چه ما در مورد آن اشتیاق داریم، خارج از کار با ویدئو، می تواند سطوح جدیدی از خلاقیت را تولید نماید. با خود رو راست باشید که چه چیزی برای شما مهم است – سبکی که مال شما نیست را به اجبار استفاده نکنید.


تعامل با یک ویدئو بدون یک داستان، سخت است
ویدئو، یک ابزار قدرتمند است که به منظور تعامل افراد با محتوای شما مورد استفاده قرار می گیرد، شما باید با آن ها ارتباط برقرار کرده و یک پاسخ احساسی بسازید. شما با گفتن یک داستان پاسخ بسازید. هر داستان نیاز به یک آغاز، میانه و پایان دارد. این داستان نیازی به یک معنی قدرتمند ندارد، اما باید مخاطبان شما را به یک سفر ببرد.
 

منبع:  http://www.mcepublicrelations.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد