درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 11:14   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29908صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 20 خرداد 1396 - 06:59
چگونگی رسیدگی به روابط رسانه ای در زمان ترور
مطالعات بسیاری وجود دارند که به این مسئله که تروریست ها از ارتباطات چگونه استفاده می کنند، و رسانه ها چگونه تروریسم را گزارش می کنند، می پردازند، اما تعداد کمی از آن ها هستند که به نقش ارتباطات، و به طور خاص روابط رسانه ای، از منظر آن هایی که تشریح کننده و مقابله کننده با تروریسم هستند، پرداخته اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالعات بسیاری وجود دارند که به این مسئله که تروریست ها از ارتباطات چگونه استفاده می کنند، و رسانه ها چگونه تروریسم را گزارش می کنند، می پردازند، اما تعداد کمی از آن ها هستند که به نقش ارتباطات، و به طور خاص روابط رسانه ای، از منظر آن هایی که تشریح کننده و مقابله کننده با تروریسم هستند، پرداخته اند.


با این حال، جدیت و تناوب حملاتی مانند آن هایی که در وست مینستر، منچستر، و پل لندن دیدیم، به این معنی است که آن دسته از ما که مشغول به کار در حوزه ارتباطات هستیم، باید خیلی بیشتر در مورد آن فکر کنیم.


استفاده از ارتباطات مدرن توسط تروریست ها - برنامه های رمزگذاری شده تلفن همراه، مجلات دیجیتال و ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین تولید شده حرفه ای - کانون مرکزی بحث در مورد گسترش ایدئولوژی تروریسم می باشد.


این ها برخی از درس هایی هستند که من از یک چشم انداز روابط رسانه ای آموخته ام:
قربانیان و خانواده ها وجود دارند
واقعیت چگونگی مواجهه با یک حادثه در طول چرخه خبری باید ملایم شود – البته با احترام و بدون هراس آفرینی یا عدم حساسیت.


کار روابط عمومی می تواند شهرتِ جستجوی مشتاقانه برای وارد کردن نام یک شرکت یا محصول آن را به یک مقاله یا برادکست، داشته باشد. حوادث تروریستی نباید این گونه باشند. احساس "همبستگی ملی" مهم تر است.


اطلاعات جدید به طور مداوم در حال شکستن است
بعد از عکس های شاهدان عینی، کلیپ های تلفن همراه، و اکانت های کلامی، یک تصویر شروع به پدیدار شدن می کند. حقایق اولیه می تواند نادرست باشند. روش های مورد استفاده و اهداف دست یافته شده، می توانند به سرعت مورد شناسایی گروه های مجرم قرار گیرند، و در این رابطه هویت تروریست ها محوری می باشد.


روزنامه نگاران می خواهند ارتباط منطقی بین این قطعات پیدا کنند، بنابراین، هماهنگی با پلیس و دولت، و اطمینان از این که متخصصان در مورد آن می دانند، مهم است. این بدان معنی است که آن ها می توانند نظراتی ارائه دهند که مربوط به چگونگی حل یک حادثه تروریستی می باشد.


آمادگی و ایجاد روابط
این بدان معناست که آمادگی پاسخ به هر تماس یا ایمیلی که درخواست نظر کارشناس و یا بحث در هر لحظه را داشته باشند، دارید. من همچنین دریافته ام که رسانه های اجتماعی در دنبال کردن افراد و گروه های کلیدی هنگامی که یک حادثه تروریستی اتفاق می افتد، و در پاسخ به درخواست های مطرح شده توسط روزنامه نگاران برای کارشناسان به منظور اطلاع رسانی گزارش، فوق العاده مفید هستند.


بخش دیگر آمادگی، درک واقعی این موضوع است که متخصصان شما چه می دانند و چه زمانی در دسترس هستند. در مورد من، من دانشگاهیانی را داشتم که به پوشش افراط گرایی، مبارزه با تروریسم، بازرسی (پلیس)، جرم و جنایت جوانان، روانشناسی تروریسم، و خیلی از موارد مشابه دیگر، پرداخته اند. اگر من به یک متخصص پیشنهاد کنم، باید قادر باشم به یک روزنامه نگار دقیقا بگویم چرا این بهترین فرد برای صحبت کردن است.


جهانی فکر کنید
اطلاعات به ما می گوید که تروریسم جهادی به عنوان یک شبکه عمل می نماید. حال چه در سوریه باشد، یا پاکستان، یا لیبی، یا آلمان و بلژیک، و یا الهام گرفته از فیلم ها و موعظه های ساخته شده توسط داعش (ISIS) در خارج از آن کشور، با این حال کشورهای دیگر نیز درگیر هستند.


و البته، انگلستان کانون گردشگری است، بنابراین ما شاهد قربانیان از سراسر جهان هستیم. متخصصان روابط رسانه ای باید درخواست های روزنامه نگاران که منعکس کننده این جنبه جهانی می باشد، را پیش بینی کنند، و با روزنامه نگاران در این کشورها و دفاتر آن ها که مستقر در لندن هستند، در ارتباط باشند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


  ایجاد بینش مشتری


  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد