درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 10:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30002صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 خرداد 1396 - 09:38
آیا من استطاعت مالی اجرای یک فعالیت روابط عمومی را دارم؟
تاد برابندر مدیر شرکت روابط عمومی اسپرِد نیوز - "خیلی دوست دارم فردی را برای اجرای حرفه ای برنامه های تبلیغاتی خود استخدام کنم، اما ما توان مالی این کار را نداریم، بنابراین مجبور هستم خودم این کار را انجام دهم." این جمله ای است که به کرات از بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک می شنوم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "خیلی دوست دارم فردی را برای اجرای حرفه ای برنامه های تبلیغاتی خود استخدام کنم، اما ما توان مالی این کار را نداریم، بنابراین مجبور هستم خودم این کار را انجام دهم." این جمله ای است که به کرات از بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک می شنوم.


در طول چند ماه گذشته، یک نظرسنجی غیررسمی از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار که برای دریافت خدمات با من تماس گرفته بودند، انجام دادم و دریافتم که به دلیل عدم آگاهی از موضوع، بسیاری از کسب و کارها هزینه مورد نیاز برای یک فعالیت سازمان یافته روابط عمومی را بسیار بالا برآورد می کنند.

 

طی مشاوره با آنان، پرسیدم که: "فکر می کنید هزینه یک برنامه سازمان یافته روابط عمومی یا تبلیغاتی برای کسب و کار یا محصولات شما چقدر است؟" پاسخ هایی که از 102 نفر دریافت کردم به شرح زیر است:


- 11% فکر می کردند که یک برنامه حرفه ای روابط عمومی ماهانه 10،000 دلار یا بیشتر هزینه در بر دارد.
- 32% بین 5،000 تا 10،000 دلار در ماه تخمین می زدند.
- 39% بین 3،000 تا 5،000 دلار در ماه
- 12% بین 1،000 تا 3،000 دلار و
- 6% مبلغی کمتر از 1،000 دلار در ماه را پیش بینی می کردند.


واقعیت این است که یک برنامه سازمان یافته روابط عمومی و تبلیغات با تمام قیمت هایی که در بالا گفته شد، قابل اجراست. پرسش اصلی این است که بابت پولی که می پردازید، چه چیز دریافت خواهید کرد و آن چیز چقدر موثر خواهد بود. این ضرب المثل درست است که هر چه قدر پول بدی، همان قدر آش می خوری. اما بهره گیری از موثرترین برنامه تبلیغاتی/ روابط عمومی به معنای مراجعه به گران ترین شرکت یا متخصص روابط عمومی نیست.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد