درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30004صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 28 خرداد 1396 - 06:54
مزایای بهره گیری از متخصصین حرفه ای روابط عمومی
تاد برابندر مدیر شرکت روابط عمومی اسپرِد نیوز - تنظیم یا اجرای نادرست برنامه، یکی از بزرگ ترین دلایل شکست فعالیت های روابط عمومی است. اطلاعیه های رسانه ای با نگارش بد، یا بیش از حد تجاری کردن آن ها و ... اولین حضور رسانه ای شما برای همیشه ماندگار است – از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگترین مزیت استخدام یک حرفه ای برای اجرای برنامه خود عبارتند از:
اجرای درست برنامه
تنظیم یا اجرای نادرست برنامه، یکی از بزرگ ترین دلایل شکست فعالیت های
روابط عمومی است. اطلاعیه های رسانه ای با نگارش بد، یا بیش از حد تجاری کردن آن ها؛ ارسال پست های الکترونیک انبوه بی حساب و کتاب؛ عدم پیگیری روابط رسانه ای/ عدم برآورده کردن خواسته های رسانه ها؛ و .... اولین حضور رسانه ای شما برای همیشه ماندگار است – از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید.


ارتباطات رسانه ای
اکثر شرکت های روابط عمومی در طول سال ها کار، ارتباطات رسانه ای بسیاری برقرار کرده اند که سبب پوشش خبری بیشتر و بهتر برنامه شما در رسانه ها می شود. از روابط آن ها با رسانه ها بهره بگیرید.


اثربخشی و کارایی
متخصصین و شرکت های روابط عمومی تمام روز، بین 8 تا 12 ساعت، تبلیغات می کنند و از تمام رمز و رازها و میان برهای انجام هر چه بهتر و سریعتر آن مطلع هستند. شما ممکن است دیوار خانه خود را گچ کنید یا لوله کشی آن را انجام دهید، اما آیا ابزار، زمان و تخصص لازم برای انجام مقرون به صرفه این کارها را دارید. من همیشه به مراجعین خود می¬گویم "شما به کارهایی بپردازید که خوب می¬دانید و من هم کارهایی را انجام می¬دهم که خوب می¬دانم و به این ترتیب به اتفاق یکدیگر این کسب و کار را به پیش می¬بریم."


یک اخطار به هنگام انتخاب یک متخصص یا شرکت حرفه ای روابط عمومی: امضای قراردادی با مبلغ بالاتر به معنای دریافت نتیجه ای بهتر نیست و عکس این قضیه نیز صادق است. در طول یک سال گذشته، خدمات تبلیغاتی و روابط عمومی ارزان قیمت بسیاری در اینترنت ظاهر شدند. برخی از آنها به شما قول می دهند که تنها با 99 دلار اطلاعیه رسمی را تنظیم و ارسال کنند. به صراحت بگویم که بسیاری از این خدمات ارزان قیمت تنها یک دلیل دارد و آن پایین بودن سطح کیفیت است. بزرگتر بودن لزوما به معنای بهتر بودن نیست و ارزان بودن نیز همیشه به معنای یک معامله خوب نیست.


اگر زمان، ابزار و استعداد لازم برای اجرای برنامه های روابط عومی/ تبلیغاتی خود را دارید، حتما این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، شرکت های تبلیغاتی و روابط عمومی بسیاری در بیرون برای شما وجود دارد. شرکتی را جستجو کنید که خدمات و قیمت های آن با کسب و کار شما هماهنگ باشد. چنانچه صاحبان کسب و کارها، کارآفرینان و مخترعین به هنگام تصمیم گیری برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی/ روابط عمومی از گزینه های موجود مطلع باشند، متوجه می شوند که استطاعت مالی بهره گیری از متخصصین و شرکت ها را دارند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد