درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 13:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3001صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 9 اردیبهشت 1392 - 03:12
نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات
در آستانه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی، کتاب "نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات" نوشته "حمید کارگر" توسط انتشارات "روزنه" منتشر شد.
  

شارا- در آستانه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب "نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات" نوشته "حمید کارگر" توسط انتشارات "روزنه" منتشر شد.

به گزارش شارا، حمید کارگر در این کتاب با بهره گیری از نثری خواندنی به بررسی برخی نظریه های ارتباط جمعی و تکنیک ها و تاکتیک های رسانه ای در فضای امروز ایران پرداخته است.

این کتاب دارای هفت فصل است که حوزه های "ارتباطات"، "روزنامه نگاری"، "فضای مجازی"، "روزنامه نگاری"، "تبلیغات"، "رسانه" و "یادداشتهای پراکنده" را شامل می شوند.

نویسنده کتاب «نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات» درباره رویکردهای مطرح در کتابش چنین می گوید: در برخی از این نوشتارها دغدغه و دل نگرانی‌هایی نسبت به وضعیت رسانه‌ای امروز ایران مطرح شده است. در بخش‌دیگری از کتاب پرسش‌هایی مرتبط با آن چه در فضای رسانه‌ای کشورمان در جریان است، مطرح می‌شود. بخش دیگری از یادداشتها نیز به ارایه پیشنهادها و راهکارهایی برای رفع دغدغه‌های یادشده می پردازد.

وی با اشاره به ضرورت کاربردی کردن دانش رسانه که در کتابش بر آن تاکید دارد، می گوید: بهبود جریان ارتباطی و رسانه ای کنونی کشور نیازمند عملی شدن دانش تجمیع شده در این حوزه و به کارگیری فنون کنش رسانه ای است و ضروری است تا دانشجویان ارتباطات و روزنامه نگاری، آموزه های خود را در وادی عمل به کار گیرند و نقطه وصل نظر و عمل را به خوبی فراگیرند.

این نویسنده ادامه داد: در این کتاب با ذکر نمونه هایی از رویدادهای خبری چند سال اخیر، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های خبری قابل کاربرد در این رویدادها و چگونگی ارتباط یافتن این واقعیت‌های خبری با نظریه های ارتباطی بررسی شده است و مواردی که نظریه‌ها در میدان عمل به کار آمده‌اند، برای مخاطب بازشناسی شده است.

به گفته وی این کتاب رویکردی نقادانه دارد که ضمن تلنگر زدن بر کاستی ها و نواقص کنونی حوزه ارتباطات و روزنامه نگاری، به ارایه پیشنهادهایی برای بهبود کنش‌های رسانه ای می پردازد.

کارگر یادآور شد: دکتر علی‌اکبر فرهنگی، مبدع رشته مدیریت رسانه و چهره ماندگار حوزه مدیریت، بر این کتاب مقدمه‌ای نوشته و مطالعه آن را به دانشجویان و علاقه‌مندان توصیه کرده است.

دکتر فرهنگی در مقدمه این کتاب می نویسد: "اثر حاضر که از اندیشه نقاد و قلم وقاد آقای حمید کارگر -از دست اندرکاران ارتباطات و رسانه ها- ساری و جاری شده است، نکات ارزشمندی را در باب رسانه ها و ارتباطات مطرح کرده است. در واقع می توان آن را مجموعه یا کشکولی از تلخ و شیرین‌های عرصه مطبوعات و رسانه‌ها و ارتباطات نظری به حساب آورد. از آنجا که نویسنده خود به گونه ای فعال با ارتباطات جمعی و سازمانی سروکار داشته، به زوایای پنهان رسانه ها دست یافته و نکات دلچسبی را به خواننده اثر هدیه می‌کند".

گفتنی است تا کنون دو اثر "آموزش دانشگاهی فرش؛ چالشها و چشم اندازها" و "از خاک تا خدا" از این نویسنده منتشر شده و کتاب "نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات" نیز از سوی انتشارات روزنه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد