درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 10:50   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3017صفحه نخست » گزارشسه شنبه، 10 اردیبهشت 1392 - 11:25
چرا هفته روابط عمومی؟
در هفتمین سال گرامی داشت روز روابط‌عمومی در کشور، بخش غیردولتی تصمیم گرفته هفته روابط‌عمومی را با برگزاری هفت برنامه از تاریخ بیست و هفتم لغایت دوم خردادماه گرامی داشته...
  

شارا، امیرعباس تقی پور- امسال هفتمین سالی است که 27 اردیبهشت به عنوان «روز روابط‌عمومی» در تقویم رسمی کشور گنجانده شده است. روز دوم دی‌ماه 1385 رسانه‌ها به نقل از مدیرکل وقت دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از تعیین و تصویب روز روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور دادند؛ خبری که به انتظار و توقع چند ساله فعالان روابط‌عمومی پایان داد و با استقبال آنها روبه‌رو شد. نکته قابل تأمل در این زمینه نقش‌آفرینی نهادهای مردمی کم‌شمار روابط‌عمومی و مؤسسات روابط‌عمومی‌ تازه جان گرفته بخش خصوصی در آن روزگاران برای ترغیب نهادهای واسط و مسؤول و اخذ موافقت آنها برای این نامگذاری است.

در واقع، همین نهادها و مؤسسات بودند که با خواست، اراده، پیگیری‌های مستمر و استفاده از حداقل امکانات در اختیار، توانستند پیشنهاد خود را از طریق دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شورای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از نهادهای زیر مجموعه شورایعالی انقلاب فرهنگی برده و زمینه‌های اخذ این تصمیم را فراهم کنند؛ تصمیمی که بدون تردید در ارتقای دانش و جایگاه روابط‌عمومی‌ها مؤثر بوده و خواهد بود.

بررسی سابقه نامگذاری روز، هفته و سال روابط‌عمومی (که پرداختن به آن در مجالی دیگر ضروری است) در کشورهای مختلف مؤید آنست که هر اندازه حکومت‌ها در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پیشرفت می‌کنند، به همان اندازه به بهره‌گیری از نهادهای مشاوره و اجرای برنامه‌ها و راه‌حل‌های روابط‌عمومی، احساس نیاز کرده و با چنین نامگذاری‌هایی لزوم توجه بیشتر به مسؤولیت‌ها و عملکرد حرفه‌ای این دانش، فن و هنر را به مثلث دولت، مردم و کارگزاران روابط‌عمومی، گوشزد می‌کنند.

در هفتمین سال گرامیداشت روز روابط‌عمومی در کشور، بخش غیر دولتی تصمیم گرفته است هفته روابط‌عمومی را با برگزاری هفت برنامه از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه لغایت دوم خردادماه گرامی داشته و ضمن آن با امضای طوماری توسط فعالان روابط‌عمومی، از شورای فرهنگ عمومی بررسی و موافقت با نامگذاری یک هفته به نام «روابط‌عمومی» در تقویم رسمی کشور را بخواهد. بانیان این اقدام بر این باورند که ظرفیت‌های روابط‌عمومی در مسیر حل مسائل کشور و پیمودن پله‌های ترقی و پیشرفت بسیار بیشتر از آن است که امروز شاهدش هستیم. شاید لازم باشد آنها برای اثبات ادعای خویش، زمان زیادی صرف و مستندات بیشتری را فراهم کنند. امسال آغاز راه برای رسیدن به این خواست حرفه‌ای و صنفی است و طرح این خواسته به میزان ذکر شده نیز بر مسؤولیت و لزوم همکاری و همراهی استادان، کارشناسان، دانشجویان و مدیران روابط‌عمومی می‌افزاید. هفته روابط‌عمومی مبارک ‌باد.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد