درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 14:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30240صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 12 تیر 1396 - 09:01
اندازه گیری تاثیر روابط عمومی بر ادراک برند مصرف کننده
برای اطمینان از اینکه تصویر نام تجاری در ذهن مصرف کنندگان به شدت حمایت می شود، تیم های روابط عمومی اکنون نیاز به تنظیم استراتژی های خود در محیط رسانه های جدید دارند. از آنجا که اخبار به سرعت سفر می کند، تیم های روابط عمومی باید حتی سریعتر عمل کنند تا از نابودی بالقوه وفاداری برند و حمایت مصرف کننده جلوگیری شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  محیط رسانه ای امروز توانایی جدیدی برای مردم برای انتشار نظرات خود در مورد شرکت ها ارائه کرده است. به ویژه رسانه های اجتماعی اجازه می دهند تا محتوا به سرعت و به طور مداوم پخش شودد؛ شاید مهمتر از همه، خبرهایی می توانند با سرعت بیشتری نسبت به گذشته حرکت کنند و شرکت ها را در معرض خطر تضعیف نام تجاری خود قرار دهند.


 یک پلت فرم تحقیق B2B نشان می دهد که بین پوشش رسانه ای و ادراک برند ارتباط مستقیم دارد. برند هایی که در مطبوعات منفی هستند، در ذهن مصرف کنندگان درک منفی دارند. برای جمع آوری این اطلاعات، کلاچ 1000 مصرف کننده را در ایالات متحده بررسی کرد.


کلاچ به عنوان یک راه حل برای نظارت بر این ریسک و اطمینان از داشتن یک نام تجاری پایدار، روابط عمومی را به عنوان یک استراتژی پایدار دراز مدت که همه شرکت ها باید حمایت کنند، مطرح می کند.


در این گزارش، کلاچ می گوید 52 درصد از مصرف کنندگان بیشترین وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی می کنند در نتیجه، زمانی که شرکت ها باید به پوشش رسانه های منفی پاسخ دهند، به طرز چشمگیری کوتاه شده است.


طبق گفته کلاچ، برای اطمینان از اینکه تصویر نام تجاری در ذهن مصرف کنندگان به شدت حمایت می شود، تیم های روابط عمومی اکنون نیاز به تنظیم استراتژی های خود در محیط رسانه های جدید دارند. از آنجا که اخبار به سرعت سفر می کند، تیم های روابط عمومی باید حتی سریعتر عمل کنند تا از نابودی بالقوه وفاداری برند و حمایت مصرف کننده جلوگیری شود.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد