درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 19:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30243صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 10 تیر 1396 - 03:26
بهترین شیوه های روابط عمومی B2B چیست؟
B2B PR سرمایه ای بزرگ از زمان و انرژی است. در این زمینه سرمایه گذاری لازم را با توجه به رویکرد خود در زمان مناسب انجام دهید. اکنون که می دانید بهترین شیوه های روابط عمومی B2B چیست، این تغییرات را در نظر بگیرید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  گاهی اوقات تغییرات در کسب و کار خیلی عمیق است و شما راه های قدیمی را به رسمیت نمی شناسید. این مورد در رابطه با B2B PR که حرفه جدیدی است مصداق دارد.


بهترین شیوه های روابط عمومی B2B چیست و چگونگی می توان از آن استفاده کرد:
1. تنظیم روشن اهداف قابل دستیابی
هدف قرار دادن چیز جدیدی نیست، اما با این وجود، برای موفقیت مهم است. شما چه اهدافی را با روابط عمومی B2B می خواهید به آن برسید؟ این می تواند شامل موارد زیر باشد:
• افزایش آگاهی برند
• ایجاد رهبری اندیشه
• ایجاد مکان های امن برای رسانه های کلیدی
• ایجاد اعتبار جامع و کامل


این اهداف شماست پس تاکتیک ها و فنوان خود را هم انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر هدف شما ایجاد آگاهی باشد، تعیین کنید بهترین راه برای انجام این کار چیست و چه افرادی شما را در این مسیر یاری خواهند داد. این می تواند روابط رسانه ای، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، جوایز، تعاملات گفتاری، وبینارها و ... باشد.  نکته اصلی این است که بدانید که فنون انتخابی موثر خواهند بود.


2.  بهینه سازی محتوا
هدف شما این است که بتوانید محتوایی تولید و پست کنید که به هر گونه سؤال احتمالی خوانندگان شما پاسخ داده باشد. با تیم روابط عمومی و بازاریابی تماس بگیرید تا متوجه شوید چه سوالاتی را در ارتباطات روزانه خود با خریداران آینده نگر دریافت می کنند و این سوالات را در محتوای خود قرار دهید. این نوع محتوا اعتبار و اعتماد شما را در صنعت بالا خواهد برد.

در حالی که کیفیت آموزشی محتوای شما مهم تر است، همچنین به شما کمک می کند محتوا را در شکل ها و فرمت های مختلفی تهیه کنید که خواسته مخاطبان را برآورده می کنند. فرمت های محتوای شما می تواند شامل موارد زیر باشد:
• پست های وبلاگ
• کتابهای الکترونیکی
• کاغذهای سفید
• مطالعات موردی
• تصاویر
• فیلم ها
• چندرسانه ای

 

شما ممکن است بهترین و آموزنده ترین مطالب داشته باشید، اما اگر موتورهای جستجوگر آن را بهینه نکنند، در یک بخش بزرگی از خوانندگان بالقوه از بین رفته اید. با دانش پایه ای از جستجوگرها و تلاش اندک، محتوای شما می تواند در نتایج جستجوها نشان داده شود. این امر سبب می شود افراد بیشتر محتوای شما را ببینند در نتیجه آگاهی از نام تجاری شما افزایش می یابد.
 نکته: کلمات کلیدی کوتاه را فراموش نکنید.


3. پیام خود را در رسانه های اجتماعی پخش کنید
روابط عمومی های B2B از طریق رسانه های اجتماعی به شدت تغییر کرده است. امروزه می توانید با خبرنگاران ارتباط برقرار کنید و با آنها گپ بزنید، گزارشات مطبوعاتی را ارسال کنید و با مشتریان از طریق توییتر یا لینکدین ارتباط برقرار کنید.
یکی از اهداف اصلی روابط عمومی، قابلیت مشاهده است و رسانه های اجتماعی یک ابزار مفید برای رسیدن به آن هستند. بنابراین شما می توانید با توزیع محتوای اصلی خود در شبکه های اجتماعی، به افراد بیشتری کمک کنید تا مطالب شما را جستجو و پیدا کنند.


4.  مشارکت با تأثیرگذاران
 تأثیرگذاران اعتماد مخاطبان خود را بدست آورده اند شما نیز می توانید این اعتماد را با کار با نفوذگران بدست آورید.
با مشارکت با نفوذگران از رسانه های اجتماعی شروع کنید. ابتدا آنها را مشاهده کنید تا ببینید چه محتوایی مورد علاقه آنهاست و چگونه آنها با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. سپس با آنها ارتباط برقرار کنید - نظر خود را در مورد پست های خود و به اشتراک گذاری آنها و شروع به گفتگو با آنها را جویا شوید. هنگامی که یک رابطه برقرار کردید، می توانید به آنها در مورد کار با شرکت خود نزدیک تر شوید.


5. داستانسرایی
یک راه کلیدی که اخیرا ظهور کرده است داستانسرایی است. متخصصان روابط عمومی در حال کنار گذاشتن و پرتاب کردن قوانین و مقررات مربوط به انتشار رسانه های چاپی هستند اما در عوض داستان هایی را تهیه می کنند که روزنامه نگاران را از خط اول می گیرند.


6. نتایج خود را محاسبه کنید و در صورت لزوم اصلاح کنید
تحولات تکنولوژیکی جدید به این معنی است که شما می توانید تقریبا هر جنبه ای از روابط عمومی خود را اندازه گیری کنید- از چه تعداد کلیک به صفحات مقصد شما می رسیم. این به شما این امکان را می دهد تا ببینید چه اتفاقی می افتد و بخش هایی از روابط عمومی B2B شما از نیشگون گرفتن یا جایگزینی کم بهره مند خواهند شد.

نکات کلیدی برای یادآوری ...
• ایجاد محتوای آموزشی که به سوالات واقعی مخاطبان شما پاسخ دهند.
• ارسال و پست محتواهای اصلی به رسانه های اجتماعی که مردم را به سایت شما هدایت کند.
• نتایج خود را محاسبه کنید و آماده باشید تا رویکرد خود را با تحولات روز تطبیق دهید.


B2B PR سرمایه ای بزرگ از زمان و انرژی است. در این زمینه سرمایه گذاری لازم را با توجه به رویکرد خود در زمان مناسب انجام دهید. اکنون که می دانید بهترین شیوه های روابط عمومی B2B چیست، این تغییرات را در نظر بگیرید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد