درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30295صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 - 05:53
معرفی کتاب: ارتباطات موثر جهانی
کتاب "ارتباطات موثر جهانی" توسط اسماعیل کریمیان کاکلکی گردآوری و ترجمه شده در 56 صفحه قطع پالتویی می باشد که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب " ارتباطات موثر جهانی " توسط اسماعیل کریمیان کاکلکی گردآوری و ترجمه شده در  56 صفحه قطع پالتویی می باشد که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.

مایکل مورلی معاون اسبق رییس روابط عمومی شرکت ادلمن، خاطر نشان می نماید "که احتمالاً هیچ عبارتی در حرفه شما در روابط عمومی وجود نخواهد داشت که به اندازه عبارت ذیل آن را شنیده باشید: به کل جهان بیاندیشید اما در جهت منافع جامعه خودتان عمل نمایید. این عبارت به منظور تشویق بازاریابان و ارتباط گران بین المللی جهت متناسب نمودن محصولات و پیام های خود برای پذیرش در جوامع محلی متنوع در اطراف یک منطقه و یا در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد."

یک ارتباط گر حرفه ای در سطح جهان نیازمند طیف وسیعی از مهارت ها است. همان گونه که "رابرت. آ ویکفیلد" مشاور، نویسنده و تحلیلگری که در تاثیر متقابل فرهنگی روی شهرت سازمان های چند ملیتی دارای تخصص است در مجله نسخه بهار سال 2000 «استرات‍ژیست» خاطر نشان می کند: "با توجه به اینکه مشکلات می توانند هرجایی بوجود بیایند و فوراً‌ در سطح جهان گسترش یابند، به متخصصینی نیاز است که بتوانند کل قضیه را ببیند و تعامل مابین واحدهای میزبان و دفاتر مرکزی را تسهیل ببخشند. آنها می بایست در برقراری ارتباط، همچنین در اقتصاد و سیاست جهان، میانجیگری و انسان شناسی فرهنگی و سایر رشته های مرتبط با عرصه جهانی مهارت داشته باشند."

گفتنی است کتاب "ارتباطات موثر جهانی" رهنمودهایی برای حضور موثر در بازارهای جهانی در شرایط پساتوافق می باشد.

 

قهرست مطالب:

پیشگفتار

مقدمه: ضرورت جهانی

دهکده جهانی همین جاست

پایه و اساس ارتباطات جهانی

پدید آوردن اعتبار و اعتماد

نقش ارتباطات جهانی شرکت

استانداردسازی

بخش ارتباطات جهانی شرکت ها

زبان در شرکت های جهانی

شبکه جهانی ارتباطات

ارتباطات درون سازمانی ـ در سطح جهان

فناوری در یک محیط جهانی

نقش مدیریت    ارشد در ارتباطات جهانی کارمندی

ارتباطات متوالی (زنجیره ای) در سازمان های جهانی

ارتباطات برون سازمانی

شبکه سازی جهانی

کار با رسانه ها در کشورهای منحصر بفرد

رسانه های خبری ملی نوظهور

اصول اخلاق جهانی

اتاق خبر مجازی

ارتباطات بحران در سطح جهان

سازمان های غیردولتی

مسئولیت اجتماعی/ و تداوم پذیری شرکتی

همکاری با سازمان های روابط عمومی

بنگاه هماهنگ کننده جهانی (AOR)

سازمان های روابط عمومی محلی

خریداری سهام شرکت محلی

ارزیابی موفقیت ارتباطات جهانی

چگونه میان حسن شهرت جهانی و نیازهای بازار محلی هماهنگی ایجاد نماییم

بهترین تکنیک ها

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4198

 

 

 

 

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد